پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

نسبت به سال گذشته:

مشتریان همراه بانک صادرات 71 درصد بیشتر شدند

نیوزبانک- تعداد مشتریان استفاده کنندگان از خدمات سیستم همراه بانک صادرات ایران تا پایان مرداد ماه سال جاری نسبت به مقطع مشابه در سال گذشته 71 درصد رشد را نشان می دهد.

تعداد مشتريان استفاده کنندگان از خدمات سيستم همراه بانک صادرات ايران تا پايان مرداد ماه سال جاري نسبت به مقطع مشابه در سال گذشته 71 درصد رشد را نشان مي دهد.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک، بانک صادرات با هدف ارايه خدمات مطلوب و کاهش حضور مشتريان درشعب و افزايش سطح دسترس آنها به خدمات بانکي از طريق ابزارهاي الکترونيک، ارايه خدمات از طريق همراه بانک را از سال 1387 آغاز کرد. آمارهاي سال گذشته نشان مي‌دهد که تعداد کاربران اين سامانه 365 هزار کاربر بود که با تلاش و کوشش صورت گرفته و همچنين ارتقاء نرم افزاري سيستم تعداد کاربران تا پايان اسنفدماه سال 90، از مرز 700 هزار کاربر گذر کرد و آمارها در طي 5 ماه گذشته از سال 91، نشان دهنده رشد 24 درصدي تعداد کاربران بوده و تا پايان مرداد ماه سال­جاري حدود 162 هزار مشتري به استفاده کنندگان از اين سامانه پيوسته و درمجموع تعداد کاربران به 862 هزار مشتري بالغ شده‌اند.

گزارش‌هاي دريافتي از عملکرد بانک در بخش فن آوري اطلاعات نشان مي‌دهد که به دليل استقبال شايان توجه مشتريان از سامانه ياد شده، اين بانک وظيفه خود دانست تا خدمات ارائه شده از طريق همراه بانک را گسترش دهد. بدين منظور از زمان انتشار نخستين نسخه همراه بانک تاکنون چندين نسخه که در هريک قابليت‌هاي جديدي ارائه شده بود را منتشر کرد. درحال حاضر آخرين نسخه نرم افزار ارايه شده داراي امکاناتي از قبيل اطلاع از مانده حساب و کارت شتابي، صورتحساب (سه گردش آخر)، انتقال وجه بين حسابهاي يک مشتري، انتقال وجه به حساب سپهري ديگران با سقف محدود روزانه، انتقال وجه بين بانکي از طريق سامانه پايا با سقف محدود روزانه، پرداخت اقساط تسهيلات از طريق سامانه پايا با سقف محدود روزانه، استعلام چک، تعيين مبلغ چک، پرداخت قبض از طريق حساب و کارت، خريد شارژ سيم کارت اعتباري از طريق حساب و کارت، دريافت اطلاعات سه شارژ آخر خريداري شده، اعلام نرخ ارز، اعلام مفقودي کارت، اعلام شناسه حساب بانکي ايران (شبا)، دريافت و تغيير رمز حساب، اعلام سه تراکنش آخر حساب بصورت خودکار و روزانه در ساعت‌هاي 8 صبح و 4 بعداز ظهر و قابليت تغيير تنظيمات برنامه مي‌باشد.

بانک صادرات ايران به عنوان بانک برتر در زمينه توسعه و ارايه خدمات نوين نقش بسزايي در ارتقا سطح خدمات الکترونيک داشته و دارد به گونه‌اي که ابزارهاي الکترونيک اين بانک، به طور متوسط 61 ميليون تراکنش شتابي مشتريان را انجام مي‌دهند .

تاریخ خبر: ۱٣۹۱/٠٧/۱٠
کلمات کلیدی :

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!