پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

تلفنبانک بانک صادرات به6 میلیون تماس پاسخ داد

نیوزبانک- سامانه تلفنبانک، بانک صادرات در شهریور ماه سال جاری به بیش از 6 میلیون تماس هموطنان از سراسر کشور پاسخ داد.

سامانه تلفنبانک، بانک صادرات در شهريور ماه سال جاری به بیش از 6 ميليون تماس هموطنان از سراسر کشور پاسخ داد.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک، بانک صادرات برای رفاه حال مشتریان ودر جهت ارائه خدمات بانکی اعم از اطلاع از مانده و گردش حساب، پرداخت قبوض خدماتی تلفنبانک را راه اندازی کرده که این سامانه در شهريور ماه سال¬جاری پاسخگوی 6 ميليون و 200 هزار تماس مشتریان از سراسر کشور بوده است. این بانک با هدف تسریع در ارایه خدمات به مشتریان و کاهش در هزینه ها و کاهش مدت انتظار در شعب بانک و سفرهای درون شهری و وقت مشتریان مرکز صدای سپهر 09602 را بصورت شبانه روزی راه اندازی کرده و مشتریان می توانند ضمن تماس با این شماره علاوه بر دریافت خدمات تلفنبانک از مشاوره و راهنمایی کارشناسان برخوردار و انتقادات و شکایت خود را نیز اعلام نمایند. گفتنی است مشتریان جهت استفاده از سامانه تلفنبانک بانک صادرات‌ایران لازم است با مراجعه به یکی از دستگاههای خودپرداز این بانک و انتخاب گزینه عملیات رمز نسبت به تعیین رمز دوم حساب خود اقدام نمایند.

مرکز صدای سپهر با هدف پاسخگویی به سوالات مشتریان درزمینه خدمات بانک صادرات ایران، دریافت انتقادها، پیشنهادها، راهنمایی مشتریان و ارایه خدمات غیرحضوری نظیر تلفنبانک، پرداخت قبوض خدمات شهری، اطلاع رسانی در خصوص سهام و... ایجاد شده است و نقش بسزایی در کاهش ترافیک، آلودگی هوا، هزینه‌ها و وقت هموطنان دارد. این سامانه خدمات‌ دیگری همچون انتقال‌ وجه، دریافت رمزحساب، مسدود نمودن کارت، تغییر رمزحساب، دریافت صورتحساب از طریق دورنگار را برای مشتریان فراهم ساخته است.

تاریخ خبر: ۱٣۹۱/٠٧/٠۹

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!