Warning: mysqli_fetch_array() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 37

Warning: mysqli_free_result() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 38
بانکداری شرکتی در بانک دی عملیاتی شد :: پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

بانکداری شرکتی در بانک دی عملیاتی شد

نیوزبانک- نشست بانکداری شرکتی با حضورادبی معاون اعتبارات و امور بین الملل، رحمتی معاون مالی، روسای ادارات بانک دی، هاله نامدار مدیر پروژه راه اندازی بانکداری شرکتی و روسای ادارات بانکداری شرکتی، در ستاد مرکزی این بانک برگزار شد.

نشست بانکداری شرکتی با حضورادبی معاون اعتبارات و امور بین الملل، رحمتی معاون مالی، روسای ادارات بانک دی، هاله نامدار مدیر پروژه راه اندازی بانکداری شرکتی و روسای ادارات بانکداری شرکتی، در ستاد مرکزی این بانک برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک، در این نشست صالحی معاون بازاریابی و سرمایه گذاری به تبیین اهداف و رویکردهای بانکداری شرکتی پرداخت.

وی هدف از برگزاری این نشست را بررسی تجارب، هماهنگ سازی دیدگاه ها و ترسیم خط مشی ها عنوان کرد .

 وی با اشاره به جایگاه بانکداری شرکتی در بانک دی، خاطر نشان کرد:از بدو تاسیس بانک دی، بانکداری شرکتی در اساسنامه، چشم انداز ودر استراتژی بانک تعریف گردیده است.

معاون بازاریابی و سرمایه گذاری بانک دی بانکداری شرکتی را از جمله مفاهیم بانکداری دانست که امروزه  بسیار مورد توجه  بانک ها قرار گرفته است و افزود: بانکهای پیشرو درصدد بهره گیری از ظرفیت ها و قابلیت های آن هستند.

به گفته صالحی، بانکداری شرکتی تلاشی فراگیر برای تمرکز بر نیازهای مشتریان شرکتی و خلق راه حل های بانکی و مالی متناسب برای پاسخگویی موثربه آن هاست.

وی در تعریف بانکداری شرکتی گفت: بانکداری شرکتی یک مدل کسب و کار و استرات‍ژی  نظام مندی است که تلاش  دارد کلیه نیازهای مشتریان شرکتی  که نیازهای بانکی متفاوتی از سایر مشتریان دارند را با بهره گیری از ساختار، مدل ها و فرآیندهایی کاملا متفاوت از گذشته پاسخ دهد.

صالحی ارائه خدمات بانکداری شرکتی را شامل شرکت هایی دانست که با حجم بالایی از منابع به فعالیت های اقتصادی اشتغال دارند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: این دسته از شرکت، طیفی از شرکت های کوچک و متوسط SME ها و شرکت های چند ملیتی را نیز شامل می شوند.

صالحی خدمات این بخش را شامل خدمات مدیریت ریسک، مدیریت نقدینگی، تامین منابع مالی متنوع از انواع تسهیلات تا خدمات تامین منابع مالی از طریق بازارهای سرمایه، خدمات ارزی، تجاری، تامین پروژه ها، مدیریت مطالبات شرکت، خدمات تجارت و بیمه و... ذکر کرد.

صالحی، مهم ترین تمایز بانکداری شرکتی از بانکداری خرد را، انتخاب مشتری توسط بانک دانست و یادآور شد: در بانکداری شرکتی شناسایی مشتری توسط بانک صورت می گیرد وبررسی وشناسایی مشتری های هدف در این حوزه بسیار حائز اهمیت است.چرا که هرچه بررسی ها دقیق تر انجام گیرد ریسک اعتباری و نقدینگی کاهش می یابد.

وی در ادامه سخنان خود مشتری بانکداری شرکتی را افرادی دانست که در سال از حداقل30 میلیارد ریال تسهیلات استفاده نمایند.

در ادامه این نشست  جمالی طی سخنانی نحوه عملکرد بانکداری شرکتی را تشریح کرد. وی با بیان این نکته که بانکداری شرکتی مشتریان خود را مشتری اختصاصی تلقی می کند، افزود: در واقع بانک برای این مشتریان همچون مشاور عمل می کند و به مشتری می گوید که چگونه منابع مالی مورد نیاز خود را تامین نمایند، ریسک سرمایه گذاریشان به چه نحوی است و چه نوع تسهیلاتی می توانند دریافت کنند.

مدیر عامل بانک دی با اشاره بر اینکه در روش بانکداری شرکتی بانک برای  مشتری اختصاصی خود مدیر حساب تعیین می کند، یادآور شد: مدیر حساب با مشتری خود در تماس است ، مسائل او را حل وفصل می کند و به نوعی نماینده مشتری در بانک عمل   می کند.

 جمالی در پایان سخنانش شیوه بانکداری شرکتی را گزینه ای برای تقلیل دیوان سالاری و گذار از مرحله وظیفه مداری به مشتری مداری دانست.

تاریخ خبر: ۱٣۹۱/٠٧/٠٤

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!