پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

رضايت‌مندي مشتريان بانک اقتصاد نوین نتیجه توجه به الگوي شعبه محوري است

خبرهای بانکی ـ معاون اعتبارات و بين‌الملل بانک اقتصادنوين با تاکيد بر اهميت کيفي سازي خدمات ارايه شده به مشتريان اين بانک گفت: شعب بانک کانال ارايه خدمات بانکي به شمار مي‌روند، لذا لازم است که در برنامه‌ريزي‌ها و سياست‌گذاري‌هاي بانک به عنوان "محور برنامه‌ريزي" مورد توجه قرار گيرند.

به گزارش خبرهای بانکی ، نصرت‌اله شهبازي در حاشيه بازديد از شعبه اسفنديار اين بانک گفت: شعبه محوري، الگويي است که توجه به آن علاوه بر افزايش کارايي خدمات بانک، رضايت‌مندي مشتريان را نيز به همراه خواهد داشت.
وي اظهار داشت: در شرايط حاکم بر نظام بانکي لازم است با تسهيل روند ارايه خدمات بانکي، شرايط را به گونه‌اي فراهم کنيم که خدمات به صورت ساده و آسان در اختيار مشتريان قرار گيرد.
عضو هيات مديره بانک اقتصادنوين، در ادامه ضمن تاکيد بر لزوم بکارگيري روش‌هاي موثر براي کاهش حجم مطالبات معوق در نظام بانکي گفت: يکي از روش‌هاي ساده براي کنترل رشد مطالبات معوق بهداشت اعتباري است که بايد توسط همه بخش‌هاي مرتبط مورد توجه قرار گيرد.
شهبازي همچنين از لزوم تشکيل کارگروه وصول مطالبات در شعب بزرگ بانک اقتصادنوين خبر داد و گفت: رشد مطالبات معوق آثار نامطلوب زيادي در نظام بانکي برجاي گذاشته است، در چنين شرايطي بايد با بکارگيري همه ابزارها نسبت به کنترل و کاهش مطالبات نظام بانکي اقدام موثر صورت پذيرد.
وي افزود: با کاهش مطالبات معوق توان تسهيلات دهي بانک‌ها افزايش مي‌يابد که اين مهم در نهايت به نفع همه بخش‌هاي مرتبط با نظام بانکي خواهد بود.
شهبازي عضو هيات مديره و معاون اعتبارات و بين‌الملل بانک اقتصادنوين در ادامه بازديد خود از شعبه اسفنديار که با حضور آخرتي مدير امور شعب و کاکوند مدير امور بين‌الملل انجام شد، با تک تک همکاران اين شعبه ديدار و گفت‌وگو کرد.

تاریخ خبر: ۱٣۹٦/٠٤/۲٠ ۱٤:۱۱:٤٣

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!