پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

نحوه رسیدگی به شکایات موسسات اعتباری

خبرهای بانکی ـ رییس قوه قضاییه بخشنامه چگونگی رسیدگی به شکایات علیه شرکت‌های تعاونی اعتبار و مؤسسات مالی و اعتباری را ابلاغ کرد.

به گزارش خبرهای بانکی ، در ابلاغیه رییس قوه قضاییه به مراجع قضایی سراسر کشور آمده است: نظر به هماهنگی های لازم در مورد چگونگی رسیدگی به شکایات علیه شرکت های تعاونی اعتبار و موسسات مالی و اعتباری، بدینوسیله مقرر می‌شود، دادستان‌های سراسر کشور مکلفند در رسیدگی به پرونده‌های این موسسات هماهنگی لازم را با دادستان محترم کل کشور معمول دارند.

دادستان محترم کل کشور با هماهنگی روسای محترم کل دادگستری استان ها، مسئولیت اجرای این بخشنامه را عهده دار بوده و می بایستی گزارش موردی از اقدامات بعمل آمده را به حوزه ریاست قوه قضاییه ارسال نماید.

منبع: ایبنا
تاریخ خبر: ۱٣۹٦/٠٣/۲٤ ۱٤:۱۲:٤۱

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!