پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

در تیر ماه سال 91

بانک صادرات 3,490,000 قبض را غیرحضوری دریافت کرد

نیوزبانک- بانک صادرات در تیر ماه سال جاری حدود 3 میلیون و 490 هزار قبض خدمات شهری مشتریان را به صورت غیرحضوری دریافت کرد.

بانک صادرات در تیر ماه سال جاری حدود 3 میلیون و 490 هزار قبض خدمات شهری مشتریان را به صورت غیرحضوری دریافت کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک ، بانک صادرات برای ارتقای کیفی خدمات، جلب رضایت مشتریان و همچنین تسهیل و تسریع در ارایه خدمات بانکی، با راه اندازی سیستم‌های مکانیزه دریافت قبوض خدمات شهری اقدام کرده است. براین اساس در تیر ماه سال جاری مشتریان بانک و دارندگان کارت بانکهای عضو شبکه شتاب از طریق دستگاه‌های خودپرداز، تلفنبانک (09602)، دستگاه‌های پایانه فروش، سیستم بانکداری اینترنتی و همراه بانک 3 میلیون و 490 هزار قبض را به صورت غیرحضوری و 957 هزار قبض رابه صورت حضوری دریافت کرده است.

 

بر این اساس، استفاده از سامانه‌های مکانیزه و الکترونیکی نقش برجسته‌ای درصرفه‌جویی هزینه‌ها، وقت و کاهش ترافیک و آلودگی هوا دارد و موجب جلب رضایت مندی مشتریان نیز می‌شود.

 

شایان ذکراست که دارندگان سپهرکارت بانک صادرات و کارت‌ بانک های عضو شبکه شتاب به آسانی می‌توانند در تماس با شماره (09602) مرکز صدای سپهر و یا با مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز این بانک درسراسر کشور و همچنین عضویت درسیستم بانکداری اینترنتی بانک صادرات قبوض خدماتی خود را به صورت رایگان پرداخت کنند.

تاریخ خبر: ۱٣۹۱/٠٦/۱۲
کلمات کلیدی :

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!