پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

معاون پشتیبانی و مهندسی بانك مهر اقتصاد خبر داد؛

راه اندازي ساختمان جدید مرکز ارتباط مهر تا پایان سال جاری

شیوه تعامل با مشتری یک پیام سازمانی است نه پیام شخصی

خبرهاي بانكي - معاون پشتیبانی و مهندسی بانک مهر اقتصاد با حضور در مرکز ارتباط مهر پس از بازدید از امکانات مرکز و استماع گزارش اقدامات انجام شده، ابراز امیدواری کرد تا پایان سال جاری ساختمان جدید مرکز ارتباط مهر تجهیز و راه اندازی شود.

به گزارش خبرهاي بانكي، محمد اکبری در این بازدید ضمن بر شمردن کارکنان به عنوان سرمایه های بانک که با استفاده از تعهد و تخصص خود در راستای دست یابی به اهداف تعیین شده بانک همت می گمارند تاکید کرد: رفتار ما با مشتری یک پیام سازمانی است نه یک پیام شخصی بنا بر این باید آگاه باشیم که رفتار نا مناسب یک کارمند ممکن است تلاش های همکاران  دیگر را خنثی و تحت تاثیر قرار دهد.
وي با برشمردن کاهش قیمت تمام شده پول، مدیریت مطالبات معوق و فروش املاک مازاد را از سیاست های سال جاری و آتی بانک از مرکز ارتباطات مهر به عنوان بازویی توانمند یاد کرد که می تواند بانک را در رسیدن به اهداف خود یاری رساند.
در این بازدید، قدیمی، عزیزی و مظاهری روسای ادارات پشتیبانی، مهندسی و املاک حضور داشتند و پاسخگوی سوالات مشتریان و کارکنان بانک بودند.

تاریخ خبر: ۱٣۹۵/۱۱/۲٠ ۱٣:٤٧:٠٨

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!