Warning: mysqli_fetch_array() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 37

Warning: mysqli_free_result() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 38
تلفن بانک صادرات راه حل آسان برای انجام امور بانکی :: پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

تلفن بانک صادرات راه حل آسان برای انجام امور بانکی

نیوزبانک-سامانه تلفن­بانک صادرات ایران در تیر ماه سال­جاری به حدود 6 میلیون تماس هموطنان از سراسر کشور پاسخ داد.

سامانه تلفن­بانک صادرات ایران در تیر ماه سال­جاری به حدود 6 میلیون تماس هموطنان از سراسر کشور پاسخ داد.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک، این بانک به منظور رفاه حال مشتریان ودر جهت ارائه خدمات بانکی اعم از اطلاع از مانده حساب ، گردش حساب و پرداخت قبوض خدماتی و کاهش مدت انتظار در شعب بانک و سفرهای درون شهری سامانه تلفنبانک را راه اندازی نموده که این سامانه در تیر ماه سالجاری پاسخگوی 6 میلیون و 80 هزار تماس مشتریان از سراسر کشور بوده است و این بانک با هدف تسریع در ارایه خدمات به مشتریان وکاهش در هزینه ها و وقت مشتریان مرکز صدای سپهر 09602 را بصورت شبانه روزی راه اندازی نموده و مشتریان می توانند ضمن تماس با این شماره علاوه بر دریافت خدمات تلفن­بانک از مشاوره و راهنمایی کارشناسان برخوردار و انتقادات و شکایت خود را نیز اعلام نمایند. گفتنی است مشتریان جهت استفاده از سامانه تلفن­بانک بانک صادرات ایران لازم است با مراجعه به یکی از دستگاه­های خودپرداز این بانک و انتخاب گزینه عملیات رمز نسبت به تعیین رمز دوم حساب خود اقدام نمایند.

شایان ذکر است که مرکز صدای سپهر با هدف پاسخگویی به سوالات مشتریان درزمینه خدمات بانک صادرات ایران، دریافت انتقادات، پیشنهادها، راهنمایی مشتریان و ارایه خدمات غیرحضوری نظیر تلفن­بانک، پرداخت قبوض خدمات شهری، اطلاع رسانی در خصوص سهام و... ایجاد شده است و نقش بسزایی در کاهش ترافیک، آلودگی هوا، هزینه ها و وقت هموطنان دارد. این سامانه خدمات دیگری همچون انتقال وجه، دریافت رمزحساب، مسدود نمودن کارت، تغییر رمزحساب، دریافت صورتحساب از طریق دورنگار را برای مشتریان فراهم ساخته است.

گفتنی است بانک صادرات تا کنون حدود 47 میلیون را برای هموطنان افتتاح و بیش از 3 هزار و 793 دستگاه خودپرداز ، 385 هزار دستگاه پایانه فروش نصب و راه اندازی نموده و ابزارهای پرداخت این بانک به طور متوسط هر ماه 430 میلیون تراکنش مالی مشتریان و حدود 61 میلیون تراکنش شتابی را در با موفقیت انجام می دهند.

تاریخ خبر: ۱٣۹۱/٠۵/۲٣

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!