پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

ايجاد سامانه رسيدگي به شكايات بانك سرمايه

خبرهای بانکی- بانك سرمايه به منظور ارتقاي سلامت اداري و تكريم ارباب رجوع، اقدام به ايجاد سامانه ثبت و رسيدگي به شكايات مشتريان گرامي نموده است.

به گزارش خبرهای بانکی، اين بانك در راستاي اجراي قانون ارتقاي نظام سلامت اداري و مقابله با فساد و همچنين تسريع در پاسخگويي به شكايات، اقدام به راه اندازي سامانه رسيدگي به شكايات نموده است.

از طريق اين سامانه مشتريان گرامي قادر به ارسال شكايات خود به هيات مديره بانك بوده و در كوتاه ترين زمان ممكن پاسخ به مشتريان ارسال مي گردد.

شايان ذكر است مشتريان محترم مي توانند از طريق سايت بانك و يا تلفن صداي سرمايه (42659-021) به صورت 24 ساعته انتقادات و شكايات خود را با مديريت بانك در ميان گذاشته و نتيجه در كمترين زمان ممكن به حضور ايشان اعلام مي گردد.

تاریخ خبر: ۱٣۹۵/٠٨/۲٤

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!