پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

مدیرعامل پست‌بانک‌ تشریح کرد:

جذب منابع حوزه روستائی برای اشتغال و توسعه همان مناطق

خبرهای بانکی- خسرو فرحی مدیرعامل پست‌بانک‌ در جلسه شورای اداری رؤسای شعب ناحیه جنوب کشوردر شیراز گفت: منابع جذب‌شده از حوزه‌های روستائی قطعاً برای توسعه و اشتغال در همان مناطق سرمایه‌گذاری می‌شود.

به گزارش خبرهای بانکی، وی در این همایش ضمن بیان مطلب فوق به تبیین و تشریح اهداف، مأموریت‌‌ها و شاخص‌های عملکردی این بانک پرداخت و اظهارداشت: هدف از برگزاری این جلسه ها را همفکری، ‌همدلی و تشریک مساعی مدیران ستادی و رؤسای اجرائی جهت تحقق اهداف و شاخص‌های عملکردی در بانک عنوان کرد.

فرحی با اشاره به تغییر مأموریت بانک به بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه ICT کشور براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی گفت: با تصویب این قانون، جایگاه پست‌بانک‌ایران کاملاً ویژه‌ شده و دارای قابلیت‌های ارزنده‌ای خواهد بود و همگی باید آمادگی لازم برای انجام این مهم را با توجه به سرمایه‌گذاری مناسب در این راستا داشته باشیم.

وی حضور در مناطق روستائی و کم ‌برخوردار را با توجه به اهداف خرده‌بانکداری امر بسیار مقدسی دانست و بر توسعه کمی و کیفی این حوزه تأکید نمود.

فرحی افزود: ‌عملکرد این دوره در سرنوشت آینده بانک بسیار تعیین‌کننده و تأثیرگذار است. بنابراین باید انتظاراتی مدنظر را با جدیت پیگیری کرد.

وی با اشاره به رفع ابهامات مربوط به مأموریت بانک با توجه به بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه ICT و بانک عامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و یکپارچه‌سازی نرم‌افزار Corebanking برای تحقق اهداف و برنامه‌های بانک گفت: باید با هم‌افزائی بیشتر و با قدرت برای تحقق شاخص‌ها گام برداشته و سال‌جاری را با سودآوری به‌ پایان ببریم.

مدیرعامل درادامه به تشریح وضعیت نیروی انسانی، آموزش کارکنان بویژه در حوزه نرم‌افزارهای بانک، تجهیز و مصارف منابع، قرض‌الحسنه و وصول مطالبات پرداخت و با تأکید بر نظارت مستمر بر باجه‌های نمایندگی خدمات بانکی گفت: رؤسای شعب و مسئولان مربوطه باید با حضور در باجه‌ها و به‌ویژه حضور مستمر در روستاها بتوانند اهداف و برنامه‌های بانک را به مسئولان محلی تبیین کرده و نظارت مستمر و کافی به باجه‌ها داشته باشند و افراد توانمند را در باجه بگمارند.

دکتر فرحی درپایان ضمن اشاره به تعهد سازمانی کارکنان این بانک بر سلامت اداری، جلب مشارکت مردم، مشتری مداری و تکریم ارباب‌رجوع بعنوان اولویت‌های اصلی تأکید و ابراز امیدواری کرد که از فرصت بوجود آمده باید حداکثر استفاده را ببریم.

تاریخ خبر: ۱٣۹۵/٠٨/٠۹

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!