پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

افزايش مشتري با ارائه خدمات مطلوب در موسسه ثامن

خبرهای بانکی- سرپرست استان گلستان موسسه اعتباري ثامن گفت : ارائه خدمات مطلوب به مشتريان توأم با احترام موجب حفظ مشتريان فعلي و جذب مشتريان جديد مي‌شود.

به گزارش خبرهای بانکی، غلامحسن ايزد در جلسه روساي شعب گلستان، از ابلاغ برنامه شعب به تفکيک ماه، براي برنامه‌ريزي منظم‌تر و منسجم‌تر براي وصول معوقات و دستيابي به نسبت‌هاي مطالباتي استاندارد در شش ماه دوم سال خبر داد.

ايزد با تأکيد بر کاهش نسبت مطالباتي شعب، خاطرنشان کرد: پيگيري مستمر و مداوم مطالبات، اولويت نخست ماست و ما بايد تمام پرسنل خود را براي وصول معوقات بسيج کنيم.

وي خواستار افزايش حساسيت و اهتمام همکاران در زمينه وصول مطالبات معوق شد و افزود: هنوز برخي شعب، مسأله پيگيري معوقات را چنان که بايد، جدي نمي گيرند. نتيجه اين عملکرد انباشت مطالبات معوق برخي از شعب شده است.

ايزد با تأکيد بر استفاده مناسب از ابزارهاي در راستاي حفظ جايگاه ثامن در فضاي رقابت بين بانکي خاطر نشان کرد: خدمات ارائه دهيم چراکه خدمت‌رساني مطلوب ، باعث جذب مشتريان جديد و حفظ مشتريان فعلي مي شود.

تاریخ خبر: ۱٣۹۵/٠٨/٠۵

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!