پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

رشد 32 درصدی منابع قرض الحسنه بانک مهر در شعبه مستقل مرکزی

خبرهای بانکی- اکبری در جریان بازدید از شعبه مستقل مرکزی، ضمن تقدیر از تلاش کارکنان، به جهت دستیابی به اهداف تعیین شده گفت: از عرصه های قابل توجه و ارزنده که بانک باید در آن حضور فعال و پویا داشته باشد، عرصه ایفای رسالتهای اجتماعی است.

به گزارش خبرهای بانکی، وی افزود کلیه کارکنان بانک باید با درک دقیق خواست و نگاه بانک به فعالیت های قرض الحسنه تمام مساعی خویش را برای دست یابی به اهداف و ایفای مطلوب وظایف محوله به انجام رسانند.

مدیرعامل بانک، خاطر نشان کرد: اتکا به منابع پایدار و بهره گیری موثر از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود بخشی از شاخصه های اثر گذار در توسعه و پویایی هر سازمان بشمار می آید. در این میان برخورداری از عنصر خلاقیت شاخصی است که دستیابی به موفقیت و پیشرفت را ممکن می سازد

وی گفت: استفاده موثر و فراگیر از ابزارهای بازاریابی  و تبلیغاتی و اطلاع رسانی، با هدف تقویت و توسعه فعالیتهای قرض الحسنه ضروری است.

در ادامه این بازدید، رییس شعبه مستقل مرکزی با اشاره به کاهش 75 درصدی منابع شعبه در نیمه دوم سال 94 که ناشی از خروج منابع حسابهای برخی از شرکت های بزرگ بوده است گفت: اولویت راهبردی ما در سال جاری عزم جدی همکاران به امر جذب منابع و تکریم مشتریان است که به نحو چشمگیری در ارتقاء میزان رضایتمندی مراجعین اثرگذار می باشد.

وی با اشاره به اینکه در اجرای سیاستهای ابلاغی اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک تشکیل تیم بازاریابی شعبه متشکل از همه کارکنان، در دستور کار قرار گرفت؛ که نقش بسزایی در جذب منابع و روند مثبت و روزافزون سپرده های پایدار شعبه داشت. فعال شدن 5 کارگروه بازاریابی و پیگیری جذب بازارهای هدف خاص، بررسی و ارتباط با بیش از یکصد شرکت حقوقی برتر ایران، برگزاری جلسات متعدد با موسسات و سازمانها، تبیین خدمات و مزایای بانک قرض الحسنه مهر ایران زمینه ساز علاقه مندی و جذب بسیاری از مشتریان ارزنده به این بانک شد.

سلطانیان ادامه داد: سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی، سازمان بهداشت و درمان نفت، سازمان بسیج وزارت نفت، تعاونی اعتبار وزارت جهاد کشاورزی، مجمع خیرین سلامت کشور، صندوق نو آوری و شکوفایی و ...  از جمله مشتریان جذب شده در سال جاری است.

همچنین در راستای تکریم مشتریان بانک حضور همکاران در محل سازمان، تشکیل پرونده های تسهیلاتی و احراز هویت متقاضیان موجبات رضایتمندی ایشان و صرفه جویی در زمان و کاهش هزینه عملیاتی را باعث گردیده است

وی با اعلام رضایت نسبی از اقدامات انجام شده در حوزه بازاریابی و جذب منابع قرض الحسنه خاطرنشان ساخت: با این اوصاف طی 7 ماه اول سال 95 رشدی بالغ بر 32 درصد در منابع شعبه حاصل شده که امیدواریم تا پایان سال ضمن حفظ منابع، با استمرار بازاریابی نسبت به رشد منابع بیشتر توفیقات برجسته ای حاصل کنیم.

در پایان این بازدید مدیرعامل بانک، تحقق رشد مثبت و روز افزون شعبه را نتیجه تلاش مجدانه تک تک همکاران که از پرسنل ساعی بانک قرض الحسنه مهر ایران می باشند دانست، و عملکرد درخشان این شعبه را الگوی مناسبی برای سایر شعب کشور معرفی نمود که شایسته تقدیر است.

تاریخ خبر: ۱٣۹۵/٠٨/٠۵

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!