پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

در استان قم:

جلسه شورای اداری پست بانک با حضور دکتر فرحی برگزار شد

خبرهای بانکی- جلسه شورای اداری پست بانک استان قم با حضور دکتر فرحی مدیرعامل و جمعی از مدیران ستادی این بانک، هفتم مهرماه سال جاری درمحل مدیریت شعب استان برگزار شد.

به گزارش خبرهای بانکی، فرحی دراین جلسه ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های مدیریت شعب استان گفت: هدف از برگزاری اینگونه جلسات، استفاده از دیدگاه ها و نظرهای همکاران، ارتقاء انگیزه آنان و بررسی مشکلات و رفع موانع موجود است.

وی تصریح کرد: مأموریت بانک به بانک توسعه ای و تخصصی حوزه ICT تغییر یافته و فعالیت های آن گسترده تر شده است که لازم است روی حوزه های دانش بنیان و فناوری اطلاعات توجه بیشتری داشته باشیم.

فرحی تأکید کرد: بایستی بیشتر فعالیت های خودمان را در این حوزه متمرکز کنیم که خوشبختانه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تمامی امکانات را برای توسعه این بخش دراختیار پست بانک ایران قرارداده است.

مدیرعامل تأکید کرد: همکاران نیز بایستی فضای فکری خود را به این سمت تغییر داده و موج خوبی در این راستا درسطح شبکه بانک ایجاد کنند تا این رسالت به خوبی در بین آنان نهادینه شود.

وی در ادامه به وضعیت بانک اشاره کرد و گفت: همه باید با تلاش مضاعف بتوانیم درآمدزائی و سودآوری را افزایش داده و جوابگوی سهامداران باشیم. البته به زودی نرم افزار بانک بهبود و ظرفیت های آن نیز بیش از گذشته افزایش خواهد یافت.

فرحی با اشاره به اعلام همکاری همه جانبه استانداری ها و فرمانداری ها با پست بانک ایران تأکید کرد: حتماً بایستی خدمات مناسبی به آنان و حتی شرکت های وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درسطح کشور ارائه و همکاری ها را توسعه دهیم.

مدیرعامل با تأکید بر اهمیت ارائه آموزش های کاربردی به همکاران گفت: تمامی سرفصل های برنامه آموزشی بانک احصاء شده و هیچ محدودیتی برای برگزاری دوره های آموزشی وجود ندارد.

وی با اشاره به تقویت شعب گفت: در این شرایط هریک از کارکنان و رؤسای شعب وظیفه سنگینی برعهده دارند تا هم درآمد بانک را افزایش دهند و هم برند و جایگاه آن را ارتقاء بخشند.

فرحی اظهارداشت: بایستی جذب منابع ارزان قیمت و کاهش مطالبات را در الویت فعالیت های خود قرارداده و نباید به وضعیت موجود قانع باشیم چون یک بانک برتر هستیم.

مدیرعامل تأکید کرد: سلامت اداری و مشتری مداری در یک بنگاه اقتصادی بسیار مهم و حیاتی است و باید بتوانیم مشتری های دائمی را جذب کرده و با رعایت اصول ارزشی، فرهنگی و سازمانی، اعتماد آنان را به خوبی جلب کنیم. البته اعتماد خوبی در روستاها نسبت به بانک ایجاد شده و بایستی تلاش کنیم آن را حفظ و ارتقاء دهیم.

مدیرعامل درپایان گفت: باجه های نمایندگی به عنوان یک فرصت و مزیت برای بانک هستند و مجوزهای لازم برای آنها از بانک مرکزی کسب شده و بایستی از لحاظ کمی و کیفی این باجه ها را توسعه داده و پاسخگوی خواسته های به حق آنها باشیم.

همچنین داود کریمی مدیر امور سازمان و برنامه ریزی، داود قزلباش مدیرامور اعتباری و سرمایه گذاری، محمود شیردل مدیرامور شعب و سیدرحمان حسین پور رئیس اداره کل حوزه مدیریت و روابط عمومی در ادامه این جلسه ضمن تبیین عملکرد استان در بخش های مختلف به تشریح برنامه ها و طرح های این حوزه ها و پیشنهادها و رهنمودهای خود پرداختند.

محمدعلی جباری مدیرشعب استان نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت نیروی انسانی، تعداد شعب و باجه های نمایندگی بانکی شهری و روستائی، تجهیزات بانکداری الکترونیک و سایر شاخص ها ارائه و به تشریح عملکرد و اقدامات ویژه از جمله همکاری با شرکت ملی گاز و ارائه خدمات به اتباع افاغنه پرداخت.

گفتنی است: فرحی به اتفاق هیأت همراه از شعبه مرکزی و واحدهای ستادی مدیریت شعب استان بازدید و با کارکنان آن به گفتگو پرداخت.

تاریخ خبر: ۱٣۹۵/٠٧/۱٠

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!