پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری ملل:

دستیابی به ۵ درصد از نقدینگی کشور

خبرهای بانکی-رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری ملل (عسکریه)، دستیابی به ۵ درصد از نقدینگی کشور را را یکی از اهداف چشم انداز ۵ ساله این موسسه ترسیم کرد.

به گزارش پایگاه خبرهای بانکی،محمد رضا مروجی با بیان این که این موسسه فعالیت خود را با دو شعبه در استان خراسان آغاز نمود، گفت: «در سال 1373 با شکل گیری وزارت تعاون به عنوان اولین تعاونی اعتبار آزاد در سطح کشور مجوز فعالیت خود را از وزارت تعاون اخذ نمودیم و پس از آن حوزه عملیات خود را به سراسر کشور گسترش دادیم
قائم مقام موسسه اعتباری ملل در ادامه به بیان تاریخچه ای کوتاه از فعالیت های بیشمار این موسسه پرداخت و تصریح کرد:« در سال 1385 توافق نامه ای بین هیأت مدیره مؤسسه و بانک مرکزی برای تبدیل تعاونی اعتبار عسکریه به مؤسسه مالی و اعتباری امضاء گردید که در نهایت این توافق نامه منجر به صدور موافقت اصولی بانک مرکزی شد و سپس مؤسسه با فراهم آوردن اسناد و مدارک مورد نیاز و اخذ مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار در ابتدای سال 1390 جهت تأمین سرمایه مورد نیاز و تبدیل شدن به سهامی عام، اقدام به  پذیره نویسی سهام نمود که پس از اتمام مراحل پذیره نویسی، و بررسی و تائید بانک مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار به ثبت رسید و سهام مؤسسه نیز در شرکت فرا بورس ایران مورد معامله قرار گرفته و در حال حاضر نیز معاملات آن در حال انجام می باشد
وی با اشاره به این که چشم اندازی 5 ساله در این موسسه در حال تدوین است، خاطرنشان ساخت:« یکی از اهداف 5 ساله ما علاوه بر دستیابی به 5 درصد از نقدینگی کشور، تبدیل موسسه به بانک است که در حال اجرایی کردن این فرآیند هستیم»
محمدرضا مروجی که به عنوان یکی از سخنرانان اصلی در کارگاه آینده پژوهی و مدیریت راهبردی در مشهد مقدس شرکت کرده بود، سطح کیفی این نشست را مطلوب ارزیابی کرد و با اشاره به رشته آینده پژوهی گفت:« این رشته نوین میتواند تاثیر بسیار مثبتی در روند آینده بانک ها داشته باشد و اگر به طور دقیق در حوزه بانکداری به آن پرداخته شود، باعث جذب سرمایه و رضایت بیشتر مشتریان خواهد شد
وی مشاوره های اقتصادی از سوی بانک ها و لزوم ایجاد گروه های پژوهشی را از جمله فعالیت های مفید بانک ها دانست و ادامه داد:«ما در موسسه اعتباری ملل بر روی برنامه ریزی و بهبود روش ها تمرکز کرده ایم و پژوهش های مختلفی در حوزه مشتری مداری و ارتقا خدمات به مشتریان در حال انجام است

تاریخ خبر: ۱٣۹۵/٠٦/۲٨

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!