پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

برگزاری نشست شورای هماهنگی مدیران وزارت ارتباطات به میزبانی پست‌بانک‌

خبرهای بانکی-نشست شورای هماهنگی مدیران بازرسی شرکت‌های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به میزبانی پست‌بانک ایران و در محل سالن کنفراس ساختمان مطهری برگزار شد.

به گزارش خبرهای بانکی، دکتر فرحی مدیرعامل این بانک در نشست مذکور بر اهمیت جایگاه بازرسی و واحدهای نظارتی در سازمان‌ها و نهادها تأکید و به تشریح اهداف کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت بانک پرداخت.

وی تصریح کرد: با توجه به مصوبه مجلس و تعیین پست‌بانک‌ایران به‌عنوان بانک توسعه‌ای– تخصصی بخش ICT کشور قطعاً سامانه‌های نرم‌افزاری جدید و نقش واحدهای بازرسی در ارتقای کنترل‌های داخلی و شفاف‌سازی فعالیت‌های بانک درعرصه ارائه خدمات به بخش‌های IT و ICT کشور بسیار مهم و با اهمیت خواهد بود.

بنابراین گزارش: در این نشست مهندس سبوحی مشاور وزیر و رئیس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگوئی به شکایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز به تبیین و تشریح مسائل مرتبط با وزارتخانه و جشنواره شهید رجائی پرداخت و سپس مدیران بازرسی و ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات شرکت‌های تابعه وزارتخانه، دیدگاه‌ها و نظرات خود را مطرح کردند.

همچنین قاسم تندرو مدیر امور بازرسی و حسابرسی پست‌بانک‌ایران در گفتگوئی ضمن تقدیر از رئیس مرکز و سایر مدیران حاضر در جلسه، هدف از برگزاری نشست مذکور را بررسی نتایج ارزیابی عملکرد مرکز بازرسی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت‌های تابعه در جشنواره شهیدرجائی که چندی پیش با حضور رئیس جمهور برگزار شد عنوان‌کرد و گفت: این وزارتخانه و شرکت زیرساخت در جشنواره مذکور به عنوان دستگاه و شرکت برتر انتخاب شدند که عملکرد مطلوب آنها در این نشست مورد برررسی قرار گرفت.

وی برگزاری جشنواره درون سازمانی در مهرماه سال‌جاری بر مبنای بررسی و ارزیابی دقیق شرکت‌های زیرمجموعه با شاخص‌های اختصاصی، عمومی و کل را از دیگر اهداف نشست مذکور برشمرد و اظهارداشت: مقرر است در این جشنواره از بین مدیران و کارکنان مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، افرادی که بیشترین تلاش را برای افزایش حداکثری شاخص‌های ذکر شده داشتند مورد تقدیر قرار گیرند.

تندرو اهمیت و حساسیت برگزاری کمیته‌های سلامت اداری، طرح تکریم و حقوق شهروندی و ارزیابی عملکرد که از شاخص‌های امتیازآور در فرآیندهای ارزیابی عملکرد بوده را هدف دیگر این نشست برشمرد.

گفتنی است: رئیس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگوئی به شکایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه تعدادی از مدیران از بخش‌های امور بازرسی و حسابرسی این بانک بازدید و از روند کار و ارتقاء جایگاه و تلاش‌های به عمل آمده برای بهبود نظارت بر واحدهای عملیاتی تقدیر و رهنمودهای لازم برای تکمیل و ارتقای کیفی نیروهای انسانی و تعامل بیشتر با مرکز را ارائه کردند.

تاریخ خبر: ۱٣۹۵/٠٦/۲۱

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!