پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

گفتگوي قائم مقام مديرعامل بانک انصار با مشتريان وهمکاران

خبرهای بانکی- روزچهارشنبه هفدهم شهریورماه، آقای فروتن قائم‌مقام مدیرعامل بانک‌انصار باحضور در مرکزخدمات مشتریان که از ساعت 09.00 الي 10.30 صبح صورت گرفت، به سئوالات مشتريان وهمکاران این بانک پاسخ داد و شنونده دیدگاه‌ها و انتظارات آنان نسبت به خدمات بانک بود.

به گزارش خبرهای بانکی، مشتریان و کارکنان تماس گیرنده پیرامون اعتبارسنجی مشتریان، تحقق خصوصی‌سازی خدمات به مشتریان، توجیه کامل مشتریان نسبت به شرایط قراردادها و به ویژه موارد خاص و پیگیری دلسوزانه امورمشتریان درحد انتظارات آن‌ها با وی گفتگو کردند.

این گزارش می‌افزاید که باحضور قائم مقام بانک انصار در مرکز خدمات مشتریان، طرح گفتگوي بي واسطه مديران ارشد بانک انصار به سرانجام رسيد و با اتمام آن، معاونت ها و ادارات کل بانک انصار از این فرصت برخوردار شدند تا در سیاستگذاری ها وبرنامه ریزی های خود به نحو بهتری انتظارات مشتریان را برآورده سازند و نیازهای روزافزون آن ها را تأمین کنند.

شایان ذکر است که در طرح گفتگوی بی واسطه مدیران ارشد بانک انصار با مشتریان و کارکنان، کلیه مدیران ارشد و یا جانشينان آنان حضور داشته و بر اساس زمانبندي از پيش اعلام شده از تاریخ 19 مرداد تا 17 شهریور پاسخگوي سئوالات مشتریان و کارکنان بودند و به صورت مستقیم با نقطه‌نظرات، نقدها و پيشنهادهاي آنان آشناتر شدند.

تاریخ خبر: ۱٣۹۵/٠٦/۱٧
کلمات کلیدی :

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!