پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

برگزاری دومین کارگاه روابط‌عمومی تجاری

خبرهای بانکی-دومین کارگاه روابط‌عمومی تجاری، ويژه اعضاي انجمن صنایع لوازم خانگی ایران هفته گذشته در سالن كنفرانس اين انجمن برگزار شد.


 به گزارش پایگاه خبرهای بانکی،محور اصلي این کارگاه آموزشی كه توسط انجمن صنایع لوازم خانگی ایران و با همکاری گروه رسانه‌ای کاما برگزار شد، "نقش اطلاع‌رسانی در برندسازی" بود.


نماینده‌های شرکت‌های معتبر لوازم منزل در اين ‌کارگاه حضور پيدا كردند و در جريان جديدترين فرصت هاي  برندسازي با استفاده از ابزارهاي مدرن رسانه اي قرار گرفتند.

ارتباطات یکپارچه بازاریابی، استراتژی تولید پيام نجاري، نحوه تشخیص بینش مشتری، پرکاربردترین سوژه‌های خبری برندهای تجاری، روند تولید پیام و همچنين تفاوت رسانه‌های سنتی و مدرن به خصوص شبکه‌های اجتماعی، موضوع هاي اصلي مطرح شده در اين كارگاه بودند.

انجمن صنايع لوازم خانگي ايران، اولین دوره کارگاه روابط‌عمومی تجاری را آبان‌ماه سال 94 در اتاق بازرگانی تهران برگزار كرده بود.

تاریخ خبر: ۱٣۹۵/٠٦/۱٧

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!