پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

برگزاري همايش روساي شعب استان تهران بانك ايران زمين

خبرهای بانکی- همايش سراسري روساي شعب استان تهران بانك ايران زمين، به منظور بررسي عملكرد شعب و تبيين ‏اهداف و سياست‌هاي اجرائي در ساختمان مركزي اين بانك برگزار شد.‏

به گزارش خبرهای بانکی، اين همايش با حضور مديرعامل، معاونت فن‌آوري اطلاعات، معاونت ‏اعتبارات و بين‌الملل، معاونت عمليات بانكي، مديريت اعتبارات و نظارت، مديريت شعب استان تهران، مديريت ‏حقوقي و روساي شعب استان تهران از ساعاتي قبل كار خود را آغاز كرد. ‏

در ابتداي مراسم امير بهرامي‌نيا مديريت شعب استان تهران با ارائه آمار، وضعيت شعب استان تهران را بررسي ‏و اهداف و سياست‌هاي اجرائي بانك را براي روساي شعب تشريح كرد. ‏

بهرامي‌نيا با تاكيد بر اهميت مشتري مداري و ايجاد تمايز در ارائه خدمات بانكي افزود: امروزه اين حقيقت ‏غيرقابل انكار وجود دارد كه كفه ترازو و قدرت بازار به طرف درك صحيح از نياز و خدمات‌رساني همراه با ‏خواست مشتريان سنگيني مي‌كند. ‏

بنابراين آنچه در اين ميان مي‌تواند به حفظ مشتريان و وفاداري آنها منجر شود، ارائه خدمات با كيفيت و ‏تعامل مناسب بين مشتري و پرسنل شعب خواهد بود. ‏

وي همچنين در ادامه سخنان خود نكاتي را در خصوص ايجاد انگيزه در پرسنل و برگزاري جلسات داخلي در ‏شعب و مسائل مربوط به وصول مطالبات عنوان و پاسخگوي سوالات روساي شعب در زمينه هاي مختلف بود.  ‏

مديرعامل بانك ايران زمين در همايش روساي شعب استان تهران

امروز تمركز بانك‌ها بر بانكداري الكترونيك است/ ايجاد ارزش افزوده هدف بانك‌ها است

عبدالمجيد پورسعيد در همايش روساي شعب استان تهران گفت: توسعه خدمات بانكداري ‏الكترونيك و ارائه انواع خدمات جديد متناسب با آن، نكته ايست كه مي‌تواند براي مشتري ارزش ‏افزوده ايجاد كند و هدف بانك‌ها همين است.‏

عبدالمجيد پورسعيد مديرعامل بانك ايران زمين با تشريح شرايط امروز نظام بانكي كشور اظهار داشت: در ‏حال حاضر نظام بانكي كشور شرايط خاصي را تجربه مي‌كند و ما بايد بدانيم در چه فضايي و در چه شرايطي ‏قرار داريم، در حقيقت امروز نظام بانكي شرايط كار واقعي را تجربه مي‌كند. ‏

وي با اشاره به حركت بانك‌ها به سمت ارائه خدمات بانكي در يك فضاي رقابتي و فشرده گفت: ماحصل ‏شرايط امروز باعث شده است تا بانك‌ها كار ناب بانكي و خدمات بانكداري مبناي فعاليت بانك‌ها باشد. ‏

مديرعامل بانك ايران زمين تصريح كرد: بانك‌هايي از اين شرايط عبور خواهند كرد كه در اين زمينه درست ‏حركت كنند و تمام انرژي و امكانات خود را براي ارائه خدمات بانكداري مطلوب صرف كنند، تا بتوانند از اين ‏دوران گذار عبور و موجبات توسعه و ارتقاء خدمات بانكي را فراهم كنند. ‏

وي افزود: در حقيقت بخشي از فعاليت بانك‌ها به عنوان واسطه‌گري وجوه به سمتي خواهد رفت كه ارائه ‏خدمات مناسب و كيفي، ملاك انتخاب بانك توسط مشتريان خواهد بود.‏

پورسعيد با تاكيد بر اهميت بانكداري الكترونيكي گفت:  امروزه بانك‌ها حركت خود را در مسير بانكداري ‏الكترونيكي متمركز كرده‌اند و ارائه انواع خدمات جديد متناسب با آن چيزي كه مي‌تواند براي مشتري ارزش ‏افزوده ايجاد كند هدف بانكها است و قطعاً اين حوزه تاثيرش را بر درآمدزايي و سودآوري بانك نشان خواهد ‏داد و در حقيقت بانك‌هايي كه خدمات متمايز و كيفي براي مشتريان ايجاد كنند، حتما موفق مي‌شوند.‏

وي در جمع‌بندي سخنان خود در اين همايش ابراز اميدواري كرد همه اين موارد در برنامه‌ريزي‌ها و اقداماتي ‏كه در اين حوزه در حال انجام است به كمك نيروهاي صف و ستاد بزودي به ثمر خواهد نشست. ‏

تاریخ خبر: ۱٣۹۵/٠٦/۱٦

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!