پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

مدیر عامل بانک ملی بر اهمیت مشتری مداری تاکید کرد

خبرهای بانکی- مدیر عامل بانک ملی با حضور در شعبه خیابان الوند، ازشعب تحت پوشش اداره امور شعب شمال تهران با همکاران این شعبه دیدارو گفتگو کرد.

به گزارش خبرهای بانکی، محمدرضا حسین زاده دراین بازدید ضمن بررسی وضعیت منابع،مصارف و همچنین سپرده‌ها، رهنمودهای لازم را در جهت بهبود وضعیت و ارتقای شعبه ارائه کرد و اظهار داشت: در مناطقی که به علت موقعیت جغرافیایی در وضعیت مناسب و استراتژیک قرار دارند شعب باید از این امتیاز حداکثر بهره را برده و تا حد امکان به جذب مشتری بپردازند.

وی در ادامه باتأکید بر مشتری‌مداری در شعب و دادن اهمیت ویژه به مشتریان اعتباری، از مسئولان و همکاران شعبه خواست با همکاری لازم و همت جمعی در جهت بهبود وضعیت شعبه تلاش کنند.

 گفتنی است در این بازدید علی رحیمی مدیر امور شعب و مسئولان اداره امور شعب شمال تهران، مدیر عامل بانک ملی ایران را همراهی می‌کردند.

تاریخ خبر: ۱٣۹۵/٠۵/٣٠

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!