پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

حسین زاده:

پیشگامی بازار و ارائه خدمات مشتری پسند دو اولویت مهم بانک ملی است

خبرهای بانکی- مدیرعامل بانک ملی ابراز داشت :مشتریان عضوی از خانواده بزرگ بانک ملی ایران هستند که درطی سالیان طولانی همراه و همگام این بانک بوده‌اند.

به گزارش خبرهای بانکی، محمد رضا حسین زاده ، اساسی‌ترین عامل رشد و توسعه بانک‌ها را مشتریان آن خواند و عنوان کرد: در طول سالیان متمادی مدیران و خدمتگزاران بسیاری به این بانک آمده و رفته‌اند اما ثابت قدم‌ترین عضو این مجموعه بزرگ، مشتریان وفادار آن بوده اند.

وی با اشاره به چشم‌انداز مثبت بانک ملی ایران افزود: تلاش بر این است که با روان‌سازی و بهینه کردن امور و بالا بردن توان تسهیلات ‌دهی در بخش‌های تولیدی و صنایع کوچک و متوسط، رضایت حداکثری مشتریان کسب شود.

حسین زاده با بیان این نکته که عصر امروز، عصر نیازها و خواسته‌های مشتریان است، افزود: سنجش تمام جنبه‌های مثبت و منفی بازار و رصد دائمی آن، تصمیم‌گیری صحیح و سریع در این زمینه و هدف‌گذاری و پیش‌بینی آینده بازار از ملزومات بانکداری موفق است.

شناخت ذائقه و سلیقه مشتری در طراحی محصول از دیگر مواردی بود که وی بر آن تاکید کرد.

مدیر عامل بانک ملی ایران با عنوان اینکه در عصر حاضر نیازهای مشتریان متنوع شده است، گفت: برای ارائه سرویس بهتر به مخاطبان، یک بانک علاوه بر بحث آینده پژوهی و شناخت نیاز مشتریان در آینده باید سعی در برآورده کردن منافع مشتریان داشته باشد.

وی با طرح سوالی مبنی بر اینکه آینده بانکداری با وجود رشد سریع فناوری در بین مردم و با ظهور شبکه‌های اجتماعی چه خواهد بود، به تشریح مسائل پیرامون آن پرداخت.

حسین زاده با بیان اینکه در آینده، صنعت بانکداری به سمت بانکداری بدون شعبه خواهد رفت، اظهار داشت: لازم است تصمیم‌گیری‌های ما در این راستا باشد تا در آینده حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی پیشگامی بازار، ارائه خدمات مشتری پسند با کیفیت بالا، ارتقای سودآوری، کارآمد کردن شبکه بین‌المللی، افزایش بهره‌وری، تبدیل بانک به سازمانی چابک و انعطاف‌پذیر و ارتقای سطح توسعه منابع انسانی را از اهداف استراتژیک بانک ملی ایران عنوان کرد .

تاریخ خبر: ۱٣۹۵/٠۵/۲۵

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!