پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

مدیرعامل بانک رفاه در همایش سراسری مدیران صف و ستاد بانک:

رضایت مشتری در تمامی اقدامات باید لحاظ شود

خبرهای بانکی- دکتر محمدعلی سهمانی مدیرعامل بانک رفاه در همایش سراسری مدیران صف و ستاد این بانک گفت: مشتری‌ محوری مهم‌ترین استراتژی بانک رفاه است.

به گزارش خبرهای بانکی، دکتر سهمانی در این همایش اظهار داشت: تمامی ارکان بانک باید مشتری محوری را در کانون توجه خود قرار دهند و در تمامی اقدامات باید رضایت مشتری لحاظ شود.

وی افزود: مشتری زمانی راضی خواهد شد که کیفیت خدمات دریافتی را مطلوب ارزیابی کند. این کیفیت شامل سرعت، سهولت،‌ ارزانی خدمات و تکریم مشتری است.

مدیرعامل بانک رفاه در ادامه اظهار داشت: بانک رفاه به عنوان یک بنگاه اقتصادی مشتری مدار تلاش می کند تمامی خدمات خود را در بالاترین کیفیت به مشتریان عرضه دارد.

دکتر سهمانی تجهیز بیش از پیش شبکه شعب بانک رفاه مطابق با استاندارهای روز را از جمله برنامه های این بانک عنوان کرد .

وی با اشاره به گشایش عرصه های بین المللی در پسا برجام، اظهار داشت: بانک رفاه ظرفیت های ویژه ای برای برداشتن گام های اثربخش در حوزه های بین المللی دارد و آماده ارائه انواع خدمات ارزی و بین المللی به مشتریان خود است.

تاریخ خبر: ۱٣۹۵/٠۵/۲۵

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!