پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

قابلیت های کیوسک بانک های صادرات ارتقا یافت

خبرهای بانکی- بانک صادرات با هدف افزایش دسترسی به خدمات بانکی و کاهش در هزینه های مشتریان خدمات قابل ارائه بر روی کیوسک بانک های خود را ارتقاء داد.

 به گزارش خبرهای بانکی، این بانک با رویکرد افزایش سطح دسترسی هموطنان به خدمات نوین و کاهش در هزینه های مربوطه ارتقاء کمی و کیفی خدمات نوین را در دستور کار قرار داد. که در این راستا افزایش قابلیت ها و تنوع بخشی به خدمات قابل ارائه از طریق کیوسک بانک ها از جمله مواردی است که در سطح کشور عملیاتی شده است.

کیوسک بانک به عنوان یک ابزار پذیرش کارت های بانکی است که قابلیت ارائه خدمات مالی غیر نقدی را دارا می باشد. این دستگاه ها کلیه قابلیت های دستگاه های خودپرداز به غیر از پرداخت وجه را دارا هستند و دارندگان کارت های شتابی می توانند خدماتی همچون : مانده گیر حساب، خلاصه صورتحساب ، انتقال وجه، خرید شارژ اعتباری، خرید شارژ مستقیم و ... برخوردار گردند.

همچنین این بانک به منظور افزایش رضایت مندی مشتریان خدماتی نظیر: صدور آنی کارت هدیه،  فروش انواع شارژها، فروش بلیت های مختلف، عوارض سازمان ها،خدمات دفاتر و ... را می توان با نصب دستگاه های کیوسک بانک در خارج از شعب بانک صادرات ایران ودر محل مشتریان نیز ارائه نمود.

شایان ذکر است بانک صادرات ایران تاکنون بیش از صد دستگاه کیوسک بانک را در شعب و مکانهای تجاری راه اندازی نموده و در آینده نزدیک قابلیت های دیگری نیز به آنها افزوده خواهد شد​.

تاریخ خبر: ۱٣۹۵/٠۵/۱٨

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!