پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

در استان خوزستان:

رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر از شعب بانک بازدید کرد

خبرهای بانکی- رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر در بازدید از شعب استان خوزستان اظهارداشت: آموزش نیروهای شعب در بحث تعامل مثبت با مشتریان، شناسایی خواسته ها، نیازها و حل مشکلات آن ها می تواند سپرده بیشتری را جذب نماید.

به گزارش خبرهای بانکی، محسن پدرام رئیس هیات مدیره و تیمور غفاری عضو هیات مدیره بانک، در راستای بررسی وضعیت شعب و ارزیابی عملکرد استان ها طی سفری دو روزه به استان خوزستان از ساختمان سرپرستی و شعب این استان بازدید نمودند.

در این سفر، از دوایر مختلف ساختمان سرپرستی و برخی شعب سطح استان شامل: میدان بسیج دزفول، فتح المبین، بازار، صفی آباد و ... بازدید به عمل آمد و ضمن بررسی عملکرد و ارزیابی فعالیت های صورت گرفته رهنمودهای لازم به منظور ارتقاء کیفی و کمی شعب ارائه گردید.

رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران با تاکید بر تاثیر حفظ آراستگی شعب در جذب مشتریان افزود: نظافت و آراستگی نمای بیرونی و وضعیت داخلی ساختمان شعب، نقش بسزایی در افزایش رغبت مشتریان در مراجعه به بانک دارد و کارکنان ما باید مطلوبیت محیط داخلی شعب را از نظر روانی، اجتماعی و فیزیکی بالا ببرند.

وی ادامه داد: یك محیط خوب، می‌تواند بر رشد ارزش های كاركنان و افزایش توان و بهره‌وری آنان اثرگذار باشد. تنوع فعالیت های بانكی، سازماندهی محیط كار و ایجاد محیطی آرام در بانک می تواند به فعال شدن بیشتر، شادابی، رشد خدمات مثبت و دستیابی به اهداف سیاست های مالی و اعتباری سال 95 منجر گردد.

در ادامه تیمور غفاری با اشاره به جایگاه و نقش نیروی انسانی در جذب منابع قرض الحسنه بیان داشت: تجهیز منابع قرض الحسنه پایدار، مستلزم داشتن كاركنانی ماهر، مشتری مدار و آموزش دیده است.

عضو هیات مدیره بانک تصریح کرد: در بعد فنی، كاركنان باید توانایی استفاده ازتكنولوژی جدید را داشته و در شغل خود حرفه‌ای باشند و دربعد انسانی، باید بتوانند به بهترین نحو با مشتریان در تعامل و ارتباط باشند.

تاریخ خبر: ۱٣۹۵/٠۵/۱٨

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!