پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

روابط عمومی بیمه پارسیان نشان تعالی و اهتمام به سرآمدی دریافت کرد

خبرهای بانکی- در پنجمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران که با حضور جمعی از مسئولین، نمایندگان مجلس، اساتید و مدیران و کارشناسان حوزه روابط عمومی کشور در مرکز همایش های کتابخانه ملی ایران برگزار گردید نشان تعالی به روابط عمومی بیمه پارسیان اهدا شد.

به گزارش خبرهای بانکی، در آیین سرآمدان روابط عمومی که ارزیابی و معرفی روابط عمومی های سرآمد کشور را بر عهده دارد پس از ارسال مستندات و مدارک لازم و ارزیابی آن توسط هیأت داوران ، روابط عمومی های سرآمد کشور معرفی می کردندکه به خاطر اهتمام و طی مسیر سرآمدی بر اساس مدل تخصصی شده EFQM در روابط عمومی و همچنین بر اساس رای هیأت داوران و ممیزان نشان تعالی به روابط عمومی بیمه پارسیان اهدا گردید و به عنوان تنها روابط عمومی صنعت بیمه در جمع روابط عمومی های سرآمد کشور قرار گرفت.

تاریخ خبر: ۱٣۹۵/٠۵/٠٧

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!