پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

معاون بازاریابی و فروش سایپا:

آخرین جزییات از افزایش و کاهش قیمت محصولات سایپا

خبرهای بانکی-معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از افزایش و کاهش نرخ تعدادی از محصولات گروه سایپا بر اساس مجوز شورای رقابت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبرهای بانکی، رضا تقی زاده گفت: از خرداد ماه سال ۹۳ تاکنون موضوع افزایش نرخ خودروها مسکوت بوده و پس از گذشت ۲ سال شورای رقابت مجوز افزایش نرخ برای تعدادی خودرو و دستور کاهش نرخ برای تعدادی دیگر را صادر کرده و بر همین اساس شرکت سایپا نیز همچون سایر خودروسازها همین روش را در پیش گرفته است.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با اشاره به انجام طرح واگذاری خودرو با وام بدون بهره گفت: سایپا به عنوان پیشرو برای اولین بار اقدام به فروش خودرو با تسهیلات بدون بهره کرده که باعث کاهش قیمت تمام شده خودرو شده است.

وی افزود: سیاست های اعمالی شرکت سایپا در دو سال گذشته از جمله اجرای طرح اعطاء تسهیلات بدون بهره که مصداق عملی عملیات بدون ربا می باشد باعث شد تا قیمت تمام شده خودرو برای مشتریان اعتباری تا یک میلیون تومان کاهش نرخ داشته باشد و این افتخار را برای این شرکت بدست آورد که همزمان رونق در فروش و رضایت مشتریان محترم را داشته باشد.

تقی زاده خاطر نشان کرد: بر اساس مصوبه شورای رقابت که از ۴ خرداد ماه اعلام شده خودروهای سایپا ۱۱۱، ۱۳۱ و ۱۳۲ افزایش قیمت و خودرو سایپا ۱۴۱ کاهش قیمت داشته است.

تقی زاده تصریح کرد: با توجه به موفقیت این روش علاوه بر اینکه مشتریان منتفع شده اند، سایر خودروسازان نیز در فروش محصولات از آن بهره بردند.

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا گفت: پذیرش جدید نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش چشمگیری داشته است.

وی در پایان با اشاره به اینکه سهم بازار سایپا در بین خودروسازان حدود ۵ درصد افزایش داشته و به ۳۸٫۵ رسیده است گفت: این شرکت در نظر دارد سهم بازار خود را به ۴۲ درصد برساند

منبع: تصویر روز
تاریخ خبر: ۱٣۹۵/٠٤/۲۹

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!