پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

مدیر عامل بانک ملی:

اولویت نخست بانک ملی پیگیری و وصول مطالبات معوق است

نیوزبانک- مدیر عامل بانک ملی پیگیری و وصول مطالبات معوق را اولویت اول شعب اعلام کرد و ادامه داد: بازرسی و نظارت های دوره ای باید از سوی مسئولان شعب برای ایمن سازی فعالیت ها صورت گیرد.

مدیر عامل بانک ملی پیگیری و وصول مطالبات معوق را اولویت اول شعب اعلام کرد و ادامه داد: بازرسی و نظارت های دوره ای باید از سوی مسئولان شعب برای ایمن سازی فعالیت ها صورت گیرد.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک ، همایش روسای شعب درون سازمان ها با حضور حیدری، مدیر عامل، دامغانیان، حسین زاده، خواجه حسنی و کمره ای اعضای هیات مدیره و تعدادی از مدیران ستادی در مرکز آموزشی و رفاهی کوثر(آجودانیه) برگزار شد.

در این همایش که به همت اداره کل بازاریابی و امور مشتریان برگزار شد،  حیدری جایگاه شعب درون سازمان ها را مهم برشمرد و گفت: روسای شعب درون سازمان ها، نمایندگان بانک ملی در وزارتخانه ها و سازمان ها هستند که باید تعامل خود را با سازمان ها بیشتر کنند و برای ارایه خدمات مطلوب و جلب رضایت آن ها گام های اساسی بردارند.

وی افزود: روسای این شعب باید به صورت لحظه ای از وضعیت سازمان یا وزارتخانه مربوطه آگاه باشند و سعی کنند در جریان خواسته های بانکی سازمان قرار گرفته و درصدد تامین آن برآیند و ادارات ستادی نیز در این راستا باید حمایت مطلوب را از نیازهای این شعب داشته باشند.

مدیر عامل در ادامه با اشاره به نحوه بازاریابی صحیح و اصولی بر لزوم توجه روسای شعب در مورد پیگیری دقیق و مصرانه خواسته ها و نیازهای مدیران سازمان ها و حفظ و تعمیق ارتباطات با آن ها تاکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت ارایه خدمات در محل مورد نظر مشتریان اظهارداشت: امروز نحوه ارایه خدمت تغییر کرده است و شرکت های دانش محور، تولید بدون کارخانه را دنبال می کنند چون هدف نهایی آن ها فروش محصول و کسب سود است.

حیدری گفت: ایجاد نیاز در مشتریان، ارایه خدمات بر خلاف انتظار آن ها و ارایه خدمات بانکی بر اساس طبقه بندی مشتریان در قالب مشتریان سپرده ای و مشتریان تسهیلاتی از جمله مهارت های بازاریابی است. وی با عنوان اینکه همکاران با تحقیق و پژوهش باید خدمات جدیدی خلق کنند، یادآور شد: امروز هر بانکی برای اولین بار خدمتی را ارایه کند، در ذهن ها خواهد ماند.

مدیر عامل با اشاره به مزیت های بانک ملی ایران نظیر برند معروف و با قدمت، حضور در تمامی شهرها و روستاها ادامه داد: یکی از برتری های بانک ملی ایران حضور شعب این بانک در درون سازمان هاست که می توانند همانند پلی میان بانک و سازمان عمل کرده و از این طریق منابع خوبی را جذب کنند.

وی با عنوان این که ارتقای بهره وری بدون افزایش هزینه موجب افزایش سود می شود، گفت: هم اکنون آن چه موجب برتری در رقابت میان بانک ها می شود، اصلاح روش های ارایه خدمات به مشتریان است.

تاریخ خبر: ۱٣۹۱/٠۵/٠۲
کلمات کلیدی :

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!