پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

موسسه کوثر در جذب مشتری باید هنرمندانه عمل کند

خبرهای بانکی- هم انديشي مديران ، كارشناسان و رؤساي شعب استان گلستان با حضور قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر برگزار گرديد.

به گزارش خبرهای بانکی، جواد فهیمی پور در این هم اندیشی با توجه به فرآیند کاهش نرخ سود در نظام بانکی گفت: كاهش نرخ سپرده هاي بانكي و مهار تورم  باعث شده مشتريان نسبت به نگهداري وجوه در حساب هاي قرض الحسنه تمایل بیشتری داشته باشند .

قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر افزود : اعطاء تسهیلات قرض الحسنه بدون کارمزد از ویژگی های موسسه کوثر نسبت به سایر بانکها و موسسات اعتباری است به همین جهت كاركنان با افزايش مهارت ها ی بانكي ،آگاهي، ممارست در انجام كار ، دقت و پیگیری مستمر و تمركز و توجه به آموزه هاي ديني ، مشتريان را از سنت پسندیده  قرض الحسنه آگاه ساخته و آنان را به اين سمت سوق دهند.

عضو هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر اظهار داشت : افزايش سهم حساب هاي قرض الحسنه رابطه اي مستقيم با سود و زيان داشته و  تاثير بسزايي در كاهش بهاي تمام شده دارد لذا در جهت جذب منابع قرض الحسنه تلاش کنید .

جواد فهیمی پور با اشاره به اینکه امروزه اولویت بازاریابی به سمت حفظ مشتری بوده و مهمترین عامل حفظ مشتری کارمندان هستند ، تصریح کرد : در جذب مشتری باید با هنر برخورد کرد ، آنگونه رفتار کرد که مشتری می پسندد ، در موسسه اعتباری کوثر مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار هستند .

وی با تاکید  بر به روز بودن کارکنان موسسه در زمینه علوم بانکی اظهار داشت : کارکنان با هنر خود كه آميخته اي از مهارت ، تجربه ، شادابي و انرژي جواني است در بازار رقابتي فعلي گوي سبقت را از ساير رقبا بربايند . با تمام توان خود در جهت دستيابي به اهداف عاليه كوثر گام بردارند و يقين بدانند كه آينده از آن ماست.

قربان غريب مدير شعب استان گلستان  در ابتدای این هم اندیشی ضمن ارائه گزارش عملكرد گفت : اقدامات مناسبی در زمینه بازاریابی و جذب مشتری انجام می شود که ان شاءالله به زودی شاهد نتایج آن خواهیم بود .

تاریخ خبر: ۱٣۹۵/٠٤/۲۱

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!