پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

اختتامیه هشتاد وششمین دوره آموزش بدو خدمت موسسه اعتباری کوثر

خبرهای بانکی- مراسم اختتامیه هشتاد وششمین دوره بدو خدمت نیروهای جدیدالاستخدام موسسه اعتباری کوثر با حضورحجت السلام عموشاهی مدیر فرهنگی و نظارت شرعی، محمدی مدیر روابط عمومی و تبلیغات، شعبانی مدیر آموزش و عبدی مدیر حراست در سالن شهید مطهری مدیریت آموزش موسسه برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبرهای بانکی، شعبانی مدیر آموزش موسسه ضمن خوش آمدگویی و خیر مقدم به فراگیران گفت : این دوره در چهار هفته و با بیش از 200 ساعت آموزش برگزار و در هر هفته فراگیران یک روز را در شعب کارورزی داشته و مسئولین شعب متناسب با عملکرد انجام شده فراگیران را ارزیابی نموده اند.

در ادامه آزاده محمدی مدیر روابط عمومی و تبلیغات موسسه با اشاره به فضیلت های ماه مبارک رمضان گفت: رمضان گناهان را می سوزاند و گناهان بندگان در این ماه بخشیده می شود. امیدوارم خداوند به همه ما نورانیت بدهد و از اسرار ماه مبارک رمضان بهره مند شویم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: در عصر ارتباطات و تکنولوژیها و تغییرات سریع برای ادامه حیات سازمانی باید نظریات و تکنیک های جدید را آموخت.هر چه دانش و مهارت کارکنان با نیازهای جامعه و پیشرفت های علمی انطباق بیشتری داشته باشد میزان موفقیت فرد و سازمان افزایش می یابد.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات موسسه اعتباری کوثر تصریح کرد: کارکنان آموزش دیده آگاهانه تر به تغییرات واکنش نشان می دهند.

محمدی در ادامه تسهیل در تحقق اهداف موسسه، تعلق سازمانی و پرهیز از تخلفات و فساد اداری را از اولویت های کاری فراگیران در طول دوره خدمت اعلام کرد و گفت: به منظور ارتباط موثر با همکاران ، مشتریان و ذینفعان موسسه صریح، کوتاه، دقیق، مودبانه، صحیح و پرمحتوا سخن بگویید. همچنین درباره آنچه اطلاع ندارید اظهار نظری نکیند.

در ادامه حجت الاسلام عموشاهی مدیر فرهنگی و نظارت شرعی ماه مبارک رمضان را ماه برکت، مغفرت و رحمت دانست و گفت: ماه رمضان بهترین زمان رشد و سیر معنوی انسان است. روزه داران می­توانند علاوه بر خودداری از خوردن و آشامیدن و کنترل اعضاء و جوارح، به کنترل قلب پرداخته و ضمن پاک سازی درون از کینه، حسد و بدخواهی دیگران، قلب خود را از افکار پلید و گناه آلود پاک کرده و متوجه خداوند گردانند.

وی افزود: همه کارهای نیکو دارای اجر و پاداش است، لیکن همه نیکی ها و عبادت ها در ماه رمضان از اجر و پاداش ویژه و بسیار گسترده­تر از ماههای دیگر برخوردار است

حجت الاسلام عموشاهی در ادامه با اشاره به جایگاه مشتری و تکریم ارباب رجوع در کلام امیرالمومنین (ع) گفت: حضرت علی (ع) در تکریم مشتریان نگهبانی از نفس، خوشرویی، مسئولیت امانت، رعایت احترام و انصاف، پرهیز از منت نهادن و ....را مورد تاکید قرار داده اند.

وی ادامه داد: اگر مشتري نباشد سازماني نيست. صداقت و خوش نامي دروازه ورود مشتريان به سازمان است.

مدیر فرهنگی و نظارت شرعی اظهارداشت: براي حفظ مشتريان اهميت پاسخگويي سريع به سؤالات را درک کنيد بايد به آنچه مشتري مي گويد گوش فرا داده و سرعت پاسخگويي را اصل اول حفظ و رضايت مشتري قرار دهيم.

تاریخ خبر: ۱٣۹۵/٠٣/٣۱

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!