پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

سنجش رضایت مشتریان از شبکه خودپرداز بانک ملی

خبرهای بانکی- بانک ملی به منظور سنجش رضایت مشتریان از شبکه خودپرداز پرسشنامه ای ارائه کرده است.

به گزارش پایگاه خبرهای بانکی، همانطور که می دانید دستگاه خودپرداز ماشینی خودکار،بسیار دقیق و کارآمد جهت ارائه خدماتی همچون دریافت،پرداخت و انتقال وجوه به صورت اتوماتیک در هر ساعت از شبانه روز به شما مشتریان گرامی می باشد.این پرسشنامه به منظور بررسی دیدگاه های شما عزیزان در خصوص عملکرد دستگاه های خودپرداز بانک ملی، تهیه گردیده است.

هدف از این بررسی، رفع نواقص احتمالی و افزایش رضایت شماست لذا خواهشمندیم با پاسخ های دقیق خود، ما را در نیل به اهداف این بررسی یاری نمائید.

جهت شرکت در این نظرسنجی و پاسخ به پرسشنامه اینجا کلیک کنید.

منبع: عصراعتبار
تاریخ خبر: ۱٣۹۵/٠٣/۲٧

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!