پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

بانک مسکن در جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی رتبه دوم را کسب کرد.

نیوزبانک-درمراسم معرفی برگزیدگان هفتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی ؛روابط عمومی بانک مسکن در بخش گزارش موفق شد رتبه دوم را کسب کرده و لوح افتخار این جشنواره را دریافت نماید.

درمراسم معرفی برگزیدگان هفتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی ؛روابط عمومی بانک مسکن در بخش گزارش موفق شد رتبه دوم را کسب کرده و لوح افتخار این جشنواره را دریافت نماید.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک،در این جشنواره استاد محمود مختاریان استاد دانشگاه با ارائه نمونه هایی از کارهای ارسال شده برای هفتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی به نقد و بررسی این آثار پرداخت .

این گزارش حاکی است همزمان با برگزاری این جشنواره جمعی از مدیران و کارشناسان روابط عمومی در وزارتخانه ها ، سازمان ها ؛ نهادها و شرکت های دولتی و خصوصی گرد هم آمده بودند تا از مباحث و و موضوعات مطرح شده در نخستین همایش تخصصی تولید محتوا در روابط عمومی نیز بهره گیرند .

در این مراسم استاد علی میر سعید قاضی ، درزمینه تاریخچه تشکل های روابط عمومی ؛ از جمله انجمن روابط عمومی ایران و انجمن متخصصان روابط عمومی سخن گفت و بر اهمیت توسعه و ترویج انجمن های تخصصی در حوزه روابط عمومی تاکید کرد .

همچنین دکتر مهدی محسنیان راد استاد دانشگاه در مورد پیام در ایران معاصر و آینده آن در بازار پیام سخن گفت و تاکید کرد ؛ بازار پیام به شدت در حال تغییر است و به زودی مخاطب پیام به ارتباط گیر گزینش گر تبدیل خواهدشد .

دکتر احسان پوری در مورد الگوی ساختار و فرایند تولید محتوا در پرتال های سازمانی سخن گفت و اشاره کرد که هنر واقعی روابط عمومی این است که بتواند محتواهای تولید شده را مدیریت و با بهره گیری از توانایی های فنی آن را به بهترین شکل ارائه کند .

در نوبت بعد از ظهر این همایش دکتر یونس شکرخواه در مورد محتوای الکترونیک ، خلاقیت و نو آوری نکاتی را ارایه کرد و با بیان مطالبی در خصوص نوآوری های انجام شده در حوزه وب هشدار داد ؛ نشانه ی یک دگرگونی بسیار شتابنده در حوزه تولید محتوا در حوزه ارتباطات و روابط عمومی دیده می شود که باید نسبت به آن آگاه و آماده باشیم .

بخش سوم و پایانی جشنواره با سخنرانی غلامعباس افشار رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی و رئیس جشنواره آغاز شد . افشار نیز طی سخنانی کوتاه با اشاره به تاریخچه انجمن متخصصان روابط عمومی و جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی گفت : خوشحالیم که با حضور پرشورو مسوولانه روابط عمومی های کشور و حمایت اعضای این خانواده بزرگ توانستیم علاوه بر برگزاری جشنواره هفتم ، نخستین همایش تولید محتوا در روابط عمومی را هم برگزار می کنیم .

استاد هوشنگ عباس زاده نیز اظهار کرد : نقش روابط عمومی بسیار مهم و حساس است . روابط عمومی می تواند یک نهاد و سازمان را به عرش پاک و یا فرش خاک بکشاند و نقشی تعیین کننده در معرفی چهره سازمان دارد. وی به نقل از استاد فقید روابط عمومی ، دکتر نطقی گفت: هر سازمان همان روابط عمومی را دارد که لایق آن است، پس تلاش کنیم تا مدیران لایقی باشیم و چهره سازمان خود را با عمل خوبمان در انظار عمومی چهره ای خوشایند و محبوب نشان دهیم.

دکتر داود زارعیان عضو هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی به عنوان آخرین سخنران این جشنواره با اشاره به اهداف آموزشی و کاربردی جشنواره، اظهار داشت که با برگزاری این نوع جشنواره ها باید کیفیت فعالیت های واحدهای روابط عمومی متاثر شده و به سمت رشد و توسعه هدایت شوند.

تاریخ خبر: ۱٣۹۱/٠٤/۲٨

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!