پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

ارائه خدمات CIP فرودگاهی:

محصولی جدید به خدمات بانکداری اختصاصی بانک آینده، افزوده شد

خبرهای بانکی- در راستای ارزش آفرینی و ارائه خدمات بهتر و موثر­تر برای مشتریان بانک، به­ خصوص مشتریان ویژه، «ارائه خدمات CIP فرودگاهی» در مجموعه سبد محصولات و خدمات بانکداری اختصاصی بانک آینده، قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبرهای بانکی، این خدمت که از تاریخ 19/02/1395 در کلیه شعب تهران در حال ارائه می باشد؛ از جمله خدمت­ های متمایز بانک آینده است که به مشتریان بانک، عرضه می­گردد.

در این بسته، خدماتی مانند: انتقال مشتری مسافر از مبدا تا فرودگاه و هنگام بازگشت از فرودگاه تا مقصد، همراهی و مشایعت به محل جایگاه CIP و بالعکس، برخورداری از تشریفات و ورود و خروج اختصاصی، انجام سایر امور تشریفات نظیر: سپردن و استرداد بار توسط متصدیان، تشریفات گمرکی، اقدامات ترافیکی اعم از: رزرو جا و اخذ کارت سوار شدن به هواپیما با سرعت و دقت مطلوب، پذیرایی از مسافر و هم­چنین استفاده از سیستم پذیرایی در جایگاه تشریفات، استفاده از خدمات اینترنت بی­سیم رایگان در محل جایگاه تشریفات و امکان پذیرایی از مستقبلین و مشایعین در سالن تشریفات بعد و قبل از انجام پرواز، به مشتریان محترم ارائه  می­گردد.

مشتریان گرامی می­توانند؛ برای کسب اطلاعات بیش­تر، با مرکز ارتباط بانک با شماره 27663200-021، تماس حاصل نمایند.

تاریخ خبر: ۱٣۹۵/٠٣/۱٧

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!