پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

بلاتکلیفی مشتریان بانک آینده

نیوزبانک-براساس اطلاعات به دست آمده سه مؤسسه ادغامی تات، صالحین و آتی به دلیل نبود سیستم کربنکینگ به صورت جزیره ای فعالیت می کنند و این مساله برای مشتریان سابق آنها مشکلاتی را ایجاد کرده است.

براساس اطلاعات به دست آمده سه مؤسسه ادغامی تات، صالحین و آتی به دلیل نبود سیستم کربنکینگ به صورت جزیره ای فعالیت می کنند و این مساله برای مشتریان سابق آنها مشکلاتی را ایجاد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری نیوز بانک به نقل ازفارس پس از ادغام بانک تات با دو موسسه صالحین و آتی، برخی شعب این سه نهاد مالی گرچه در ابتدا تابلوهای سر در خود را تغییر نمی دادند اما بعد از هشدار بانک مرکزی، بر اساس گفته روابط عمومی این 3 نهاد، سردر شعب به نام بانک آینده تغییر کرده است.

اما ظاهراً مشکل جدیدی برای مشتریان این بانک جدیدالتاسیس ایجاد شده است. برخی از مشتریان بانک سابق تات یا دو مؤسسه آتی و صالحین در تماس با خبرگزاری فارس از عدم پذیرش چک های منتشر شده توسط بانک تات یا حسابهای 2 مؤسسه دیگر در شعب بانک آینده خبر می دهند.

یکی از این افراد در همین باره می گوید: چکی که متعلق به بانک تات بود را به شعبه بانک آینده ارائه کردم که کارمند شعبه گفت: اطلاعات این چک و حساب در بانک وجود ندارد.

تعداد دیگری از مشتریان این بانک ، مشکلات این چنین داشته و به با ما تماس گرفته اند.

به گفته یکی از مشتریان، مسئول یکی از این شعب در این باره گفته است: سیستم اطلاعاتی این سه نهاد با یکدیگر کربنکینگ نشده و هر کدام به صورت جزیره ای فعالیت می کنند.

در واقع باید گفت که این سه نهاد مالی هنوز به یک بانک واحد تبدیل نشده است زیرا هیچ کدام حساب متعلق به موسسه دیگر را نمی پذیرند و علت آن را نبود اطلاعات عنوان می کنند.

اکنون مشکل دیگری به نام عدم یکپارچه سازی اطلاعات بانک های ادغامی به وجود آمده است و به نظر می رسد بانک مرکزی که برای تغییر نام این سه نهاد مالی به نام بانک آینده هشدارها و اولتیماتوم های پی در پی می داد، این بار هم باید برای یکپارچه سازی اطلاعات این سه موسسه ضرب الاجل تعیین کند.

تاریخ خبر: ۱٣۹۱/٠٤/۲٦

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!