پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

به مناسبت هفته روابط عمومي:

پنجره جديد مرکز خدمات مشتريان در سايت بانک انصار رونمايي شد

خبرهای بانکی- پنجره جديد مرکز خدمات مشتريان با افزوده شدن قابليت هاي ارتباطي جديد به منظور تسهيل ارتباط مشتريان با مرکز خدمات مشتريان بانک انصار هم زمان با هفته روابط عمومي به روز رساني شد.

به گزارش پایگاه خبرهای بانکی، با ايجاد اين امکان جديد ضمن اضافه شدن درگاه جديدي براي  ارتباط دوسويه، کارشناسان مرکز خدمات مشتريان قادر به ارائه پاسخ هاي تخصصي به مشتريان از طريق اين درگاه جديد خواهند بود.

اين پنجره جديد شامل :بخش سوالات متداول ،طرح پرسش، اعلام رضايت ، عدم رضايت و پيشنهادات مشتريان مي باشد.

مشتريان گرامي مي توانند با مراجعه به اين پنجره ضمن طرح سوالات و بيان موضوعات خود در ساعات اداري از مشاوره تخصصي کارشناسان مرکز خدمات مشتريان بانک انصار استفاده کنند.

همچنين در ساعات غير اداري،سوالات ونظرات اين عزيزان ثبت شده وصبح روز کاري بعد به آنها پاسخ داده مي شود.

تاریخ خبر: ۱٣۹۵/٠۲/۲۹

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!