پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

کسر هزینه پیامک در بانک رسالت بر اساس کارکرد مشتری

خبرهای بانکی- بانک رسالت در اقدامی جالب بین هزینه و تعداد پیامک ارسالی به مشتریان ارتباط مستقیم ایجاد کرده است.

به گزارش خبرهای بانکی، بانک قرض الحسنه رسالت به جهت رفاه حال مشتریان دریافت هزینه پیامک برداشت و واریز به حساب  مشتریان خود را بر اساس کارکرد هر مشتری در هر دوره سه ماه از حساب وی کسر می کند.

کسر این مبلغ از حساب مشتریان  به این جهت بود که همواره بانک ها و موسسات مالی واعتباری هزینه های بسیاری را برای ارسال پیامک به مشتریان خود پرداخت می کردند.

در این میان بانک قرض الحسنه رسالت در اقدامی جالب توجه به این مهم توجه کرده و بر اساس کارکرد حساب هزینه ارسال پیامک را از حساب مشتری کسر می کند.
بدین ترتیب که در دوره های معمولا سه ماهه با توجه به کارکرد حساب مشتری و تعداد پیامک های ارسالی هزینه پیام کوتاه از حساب کسر می شود.اینگونه
 عدالت بیشتری برقرار شده و در صورتی که یک مشتری تعداد تراکنش کمتری داشته باشد هزینه پیامک کمتری نیز پرداخت می کند

تاریخ خبر: ۱٣۹۵/٠۲/۱٦
کلمات کلیدی :

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!