پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

معاون فناوری اطلاعات بانک اعلام کرد:

قطعی سامانه های خدمات الکترونیک بانک قوامین به علت به روز رسانی

خبرهای بانکی- کلیه سامانه های خدمات الکترونیک بانک به منظور ارتقای کیفیت و به روز رسانی از ساعت 23 روز چهارشنبه 15 اردیبهشت به مدت 12 ساعت قطع می باشد.

به گزارش پایگاه خبرهای بانکی، کامبیز مطلق معاونت فناوری اطلاعات بانک با اعلام این خبر افزود: در راستای ارج نهادن به اعتماد مشتریان بانک و ارتقای کیفیت خدمات بانکی الکترونیکی، کلیه سامانه ها و درگاه های الکترونیک بانک به مدت 12 ساعت از ساعت 23/00 روز چهارشنبه 15 اردیبهشت قطع می باشد.

معاون فناوری اطلاعات بانک هم چنین تصریح کرد: به روز رسانی خدمات الکترونیکی بانک در راستای افزایش سرعت و کیفیت در درگاه های الکترونیکی بانک مانند " جی بی نت" ، "جی بی تل" دستگاه های خودپرداز و سایر سرویس ها و با هدف تحقق انتظارات و توقعات مشتریان انجام می شود.

وی ضمن قدردانی از صبر و شکیبایی کلیه مشتریان بانک ابراز امیدواری کرد با ارتقای کیفیت خدمات بانکداری خدمتگزار بهتری برای جامعه و هم وطنان باشیم.

تاریخ خبر: ۱٣۹۵/٠۲/۱۵

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!