پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

در خرداد ماه سال جاری صورت گرفت

صدای سپهربانک صادرات درگوش 67000 مشتری

نیوزبانک- بررسی عملکرد واحد ارتباط با مشتریان بانک صادرات نشان می دهد این واحد درخرداد ماه سال جاری به 67هزار تماس برقرار شده از سوی مشتریان پاسخ داده که این رقم نمایانگر 66 درصد رشد نسبت به اسفندماه سال 90 است.

بررسي عملکرد واحد ارتباط با مشتريان بانک صادرات نشان مي دهد اين واحد درخرداد ماه سال جاري به 67هزار تماس برقرار شده از سوي مشتريان پاسخ  داده که اين رقم نمايانگر 66 درصد رشد نسبت به اسفندماه سال 90 است.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک، ، عداد تماس‌ها با مرکز صداي سپهر با شماره تلفن (09602) درخرداد  ماه سالجاري به 67هزار تماس بالغ شد براساس اين گزارش استقبال مشتريان از خدمات اين مرکز روند رو به رشدي داشته به گونه‌اي که در خرداد ماه سالجاري نسبت به پايان سال گذشته تعداد 27 هزار تماس افزايش داشته که اين ميزان بيانگر 66درصد رشد است، کارشناسان اين مرکز در سومين ماه از سال 91 به تعداد 67هزار و 256 تماس و همچنين اين مرکز درخصوص خدمات تلفن بانک در همان مقطع زماني به تعداد 6 ميليون و 250 هزار تماس برقرار شده  پاسخ داده است.

مرکز صداي سپهر بانک صادرات  باهدف ارزش آفريني براي مشتريان، تکريم مقام و شان مخاطبان و پاسخگويي به سوالات درزمينه خدمات بانکي ايجاد شده است.

هموطنان از سراسر کشور مي‌توانند با تماس با شماره  09602 علاوه بر استفاده از خدمات تلفنبانک، پرداخت قبوض و ... از مشاوره کارشناسان مستقر در مرکز نيز بهره مند و انتقادات، سوالات و پيشنهادهاي خود را با پاسخگويان اين مرکز در ميان بگذارند.

مرکز صداي سپهر باهدف حداکثر پاسخگويي به سئوالات مشتريان درزمينه خدمات بانک صادرات ، تکريم، ارزش نهادن به خواسته‌هاي آنان، راهنمايي و مشاوره ايجاد شده است. خدمات اين مرکز نقش مهمي در کاهش ترافيک، آلودگي هوا و هزينه‌هاي و وقت مشتريان در سطح کشور دارد.

تاریخ خبر: ۱٣۹۱/٠٤/۲۱

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!