پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

مدیر عامل بانک توسعه تعاون:

وفاداری بالاترین مرحله مشتری مداری است

نیوزبانک- مدیر عامل بانک توسعه تعاون اظهار داشت: در فرایند خدمات رسانی اصل وفاداری بالاترین مرحله بازاریابی در چارچوب مشتری مداری است .

مدیر عامل بانک توسعه تعاون اظهار داشت: در فرایند خدمات رسانی اصل وفاداری بالاترین مرحله بازاریابی در چارچوب مشتری مداری است .

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک، ماشاء اله عظیمی در همایش طرح فروشگاه های زنجیره ای "همیار" با بیان مطلب فوق اظهار داشت : علامت تجاری تشکل های تعاونی فعال در بخش های اقتصادی از طریق جلب اعتماد مشتریان به مخاطبان معرفی می شود. بر این اساس توجه به اصل وفاداری در فرایند خدمات رسانی به جامعه هدف بالاترین مرحله بازاریابی در چارچوب مشتری مداری است.

وی افزود: چنانچه فرایند توزیع کالا و خدمات از طریق تشکل های تعاونی مصرف متاثر از تشکل های تعاونی تولیدی باشد به طور حتم فعال سازی شبکه تعاون میسر خواهد شد.

عظیمی فراهم سازی زیر ساخت های الکترونیک را برای خدمات رسانی مناسب شبکه های تعاونی تولیدی ضروری خواند و در این رابطه گفت: ترغیب و تشویق مشتری به استفاده از خدمات قابل ارائه در فروشگاه های زنجیره ای تعاونی مصرف صرفاً با اتکاء به شبکه های الکترونیک بانکی میسر است و در این ارتباط بانک توسعه تعاون از آمادگی لازم برای برای استقرار دستگاه های کارتخوان و عابر بانک در این فروشگاه ها برخوردار است.

وی اضافه کرد: تامین اعتبار و سرمایه در گردش و ایجاد خط اعتباری و نیز تامین بسترهای نوین بانکی شامل کارتخوان و عابر بانک و صدور اعتبار داخلی و خارجی در زمره مهم ترین ابزارهای خدمات رسانی بانک توسعه تعاون به فروشگاه های زنجیره ای تعاونی مصرف "همیار" به شمار می آید.

این همایش با حضور دوستعلی قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حسینی نیا معاونت تعاون وزارتخانه مذکور، مدیارن عامل بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون و مدیارن اتحادیه های سراسری و استانی شرکت های تعاونی مصرف سراسر کشور برگزار شد.

تاریخ خبر: ۱٣۹۱/٠٤/۲٠

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!