پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

در تیرماه سال1395 ؛

ششمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی برگزار میشود

خبرهای بانکی- ششمین کنفرانس بين المللي بازاريابي خدمات بانکي با حضور و مشارکت بانک‌ها و موسسات اعتباري، دانشگاه‌ها و مراکز علمي- پژوهشي و ساير شرکت‌هاي فعال در اين زمينه در روزهای 27 و 28 تیرماه سال 1395 در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.

به گزارش خبرهای بانکی، در اين کنفرانس كه به دنبال ايجاد فضايي درخور، جهت تبادل تجربيات ميان پژوهشگران و صاحب‌نظران در حوزه دانشگاه و صنعت خدمات بانکي مي‌باشد، مجموعه متنوعي از ميزگردهاي تخصصي، ارائه مقالات پژوهشي، سمينارهاي تخصصي و کارگاه‌هاي آموزشي در دو روز برگزاري کنفرانس پيش‌بيني شده است.

در دوره ششم کنفرانس که با موضوع ¬« رویکردهای نوین بازاریابی خدمات بانکی؛ بهره¬گیری از فرصت¬های پسا تحریم¬» برگزار می¬شود، جمعی از اساتید، صاحب¬نظران و مدیران متخصص بانکی در حوزه ارتباطات، بازاریابی و مشتری¬مداری در زمینه راهکارهای عملی و اجرایی بازاریابی سخنرانی کرده و در میزگردها، نشست¬ها و کارگاه¬های آموزشی چگونگی کاربرد و عملیاتی نمودن دانش و نظریات بازاریابی بانکی را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد.

به گزارش ستاد خبری این کنفرانس، محورهای دوازده¬گانه پيش¬بيني شده که در ارائه مقالات، سخنرانی¬ها و نشست¬های تخصصی مورد توجه قرار خواهند گرفت، به شرح ذیل می¬باشد:

1.            بازاریابی دیجیتال در صنعت بانکداری

2.            مدیریت ریسک خدمات نوین بانکی

3.            حرکت از فروش سنتی به فروش چابک در شعب بانک¬ها

4.            آینده شعب و چشم¬انداز بانکداری و خدمات نوین بانک¬ها

5.            قابلیت¬های کلیدی روسای شعب در بانکداری آینده

6.            سازماندهی و راه¬اندازی واحدهای مشاوره مشتریان در بانک¬ها

7.            تحقیقات بازاریابی بین¬الملل جهت توسعه بازار بانک¬ها در خارج از کشور

8.            انتخاب روش¬های مناسب برای ورود بانک¬ها در بازارهای بین¬المللی

9.            مکانیزم¬های راه¬اندازی بانک¬های چند ملیتی

10.          تدوین برنامه بازاریابی با استفاده از کلان داده¬ها (Big Data)

11.          استفاده از آبشار اطلاعاتی در مدیریت رفتار مشتریان بانکی

12.          اندازه گیری و مدیریت سودآوری مشتریان بانکی

بر اساس فراخوان این کنفرانس، اساتید، دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، مديران و کارشناسان بانک¬ها، موسسات اعتباری و فعالان و علاقمندان حوزه بازاریابی خدمات بانکی می¬توانند مقالات خود را مطابق شرایط اعلام شده در فراخوان مقاله، حداکثر تا تاریخ 31 اردیبهشت¬ماه سال 1395 از طریق وب سایت مرکز بازاریابی خدمات مالی ارسال نمایند.

خاطرنشان می شود، همزمان با برگزاری این کنفرانس دو روزه، چندین کارگاه آموزشی و یک نمایشگاه تخصصی نیز جهت معرفی محصولات، توانمندی ها و دستاوردهای بانک ها، موسسات اعتباری و شرکت های ارائه کننده خدمات بانکی برگزار خواهد شد.

 

تاریخ خبر: ۱٣۹۵/٠۱/۱٧

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!