پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

دکترصدقی مدیر بانک خبرداد:

تدوین استراتژی های بانک رفاه بر اساس نیاز مشتری

خبرهای بانکی- مدیرعامل بانک رفاه گفت: برای موفقیت در اجرای بهترین مدل کسب و کار، نیازهای مشتریان در درجه اول اهمیت قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبرهای بانکی، دکتر علی صدقی مدیرعامل بانک رفاه در همایش هم اندیشی و تبیین استراتژی های سال آینده این بانک که با حضور مدیران عالی بانک برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار داشت: یکی از اصلی ترین استراتژی های بانک رفاه در سال آینده اتخاذ رویکرد مشتری محوری به جای رویکرد مشتری مداری است.

دکتر صدقی نظام سلامت کشور را یکی از اصلی ترین جوامع هدف بانک رفاه دانست و افزود: در سال آینده بانک رفاه به عنوان بانک سلامت محور کشور خدمات متنوع و نوینی به این حوزه ارائه خواهد کرد.

تاریخ خبر: ۱٣۹٤/۱۲/۱٨

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!