پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

در پنجمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛

موفقیت بانک آینده در دریافت تقدیرنامه سطح اشتهار به کیفیت دو ستاره

خبرهای بانکی- بانک آینده برای مدیریت کیفیت در ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی، موفق به دریافت تقدیرنامه سطح اشتهار به کیفیت دوستاره از پنجمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICTINQA) شد.

به گزارش پایگاه خبرهای بانکی، طبق ارزیابی کمیته داوران در پنجمین دوره جایزه ملی کیفیت که با حضور جناب آقای دکتر واعظی، وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات در تاریخ 09/12/1394 برگزار شد؛ بانک آینده، با پیشی گرفتن از دیگر بانک‌های حاضر در این دوره، به‌عنوان سازمان چابک و متعالی در حوزه خدمات بانکداری الکترونیکی، انتخاب و موفق به دریافت این تقدیرنامه گردید.

در دو دوره گذشته جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICTINQA) نیز، بانک آینده با حضوری فعال و پویا، موفق به اخذ تقدیرنامه سطح اهتمام به کیفیت (سال 1392) و اشتهار به کیفیت یک ستاره (سال 1393) شده بود.

شایان ذکر است؛ جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات یکی از جوایز معتبر در زمینه تعالی سازمانی و مدیریت کیفیت محصولات و خدمات در کشور بوده و از سال 1390، به‌صورت سالانه و تحت نظارت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به منتخبان اهدا می‌گردد.

تاریخ خبر: ۱٣۹٤/۱۲/۱٦

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!