Warning: mysqli_fetch_array() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 37

Warning: mysqli_free_result() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 38
بازدید رئیس اداره کل حراست و حوزه مدیریت بانک مهر اقتصاد از مرکز ارتباطِ مهر :: پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

بازدید رئیس اداره کل حراست و حوزه مدیریت بانک مهر اقتصاد از مرکز ارتباطِ مهر

خبرهای بانکی- رئیس اداره کل حراست و مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مهر اقتصاد از مرکز ارتباطِ مهر بازدید به عمل آوردند.

رئیس اداره کل حراست و مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مهر اقتصاد از مرکز ارتباطِ مهر بازدید به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه خبرهای بانکی، علی احمد مرادی - رئیس اداره کل حراست - در این بازدید گفت: معتقدم مهمترین عامل موفقیت و پیشرفت چشمگیر بانک مهر اقتصاد در بازار رقابتی حاکم بر بانک ها و موسسات پولی و مالی، نشات گرفته از روحیه بسیجی و ارزشی کارکنان آن می باشد.

مرادی افزود: تفکر و نگرش ارزشی و انقلابی سرچشمه جوشان و الهام بخش حرکت ملت بزرگ ایران در دوران انقلاب و دفاع مقدس بوده و در حال حاضر می تواند به عنوان الگویی برای درخشش ملت های مسلمان و آزاده جهان مطرح شود.

رئیس اداره کل حراست خاطر نشان کرد: کارکنان محترم مرکز ارتباط مهر نیز از این قاعده مستثنی نیستند و می توانند علاوه بر موفقیت در این مرکز با الگوگیری از سیره و سبک زندگی حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) و عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س) در زندگی شخصی خود نیز موفق تر باشند.

مرادی در ادامه به سه ویژگی بارز کارشناسان مرکز ارتباط مهر اشاره کرد و گفت: انطباق گفتار و رفتار با موازین شرعی و قانونی، رعایت حفاظت گفتار در ارتباطات اداری و غیر اداری و امانت داری سه ویژگی اساسی کارکنان این مجموعه می باشد و همکاران این مرکز باید با صبر و حوصله پاسخگوی مشتریان باشند.

وی مرکز ارتباط مهر را یکی از مهمترین گلوگاه های ورودی اطلاعات مشتریاندانست و تصریح کرد: کارشناسان این مرکز باید اطلاعات وارده را جمع بندی، ثبت و پردازش نمایند تا سایر مجموعه های تخصصی و نظارتی بانک از داده های حاصله در جهت پیشبرد اهداف عالی بانک استفاده کنند.

در ادامه، منصور شیخ الاسلامی - مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک – ابراز داشت: مشتری و سپرده گذار جایگاه بارزی در اهداف کلان و راهبردهای اساسی بانک دارد بنا بر این حوزه ارتباطی و اطلاع رسانی بانک و در پیشانی آن، مرکز ارتباط مهر می تواند نقش بسزایی در افزایش رضایتمندی مشتریان داشته باشد.

مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک خاطر نشان کرد: مرکز ارتباط مهر از بدو تاسیس موفق به پاسخگویی به بیش از پانصد هزار نفر از مشتریان، ثبت و جمع آوری و پردازش اطلاعات آنها، احصاء مشکلات سیستمی و فرآیندی بانک و همچنین مدیریت عوامل محیطی موثر بر بانک شده است.

وی توسعه نرم افزاری، تغییر ساختمان مرکز ارتباطِ مهر، آموزش کارکنان آن و اصلاح فرآیند ها و دستورالعمل ها مرتبط را از برنامه های سال آتی روابط عمومی در این حوزه عنوان کرد.

تاریخ خبر: ۱٣۹٤/۱۲/٠۵

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!