Warning: mysqli_fetch_array() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 37

Warning: mysqli_free_result() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 38
توجه به افکار عمومی بسیار با اهمیت است :: پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

دکتر واعظی:

توجه به افکار عمومی بسیار با اهمیت است

خبرهای بانکی- دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یکصدمین جلسه شورای هماهنگی روابطعمومیهای این وزارتخانه و مجموعههای وابسته گفت: توجه به افکار عمومی و بازخورد اخبار رسانه ها بسیار با اهمیت است.

دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یکصدمین جلسه شورای هماهنگی روابطعمومیهای این وزارتخانه و مجموعههای وابسته گفت: توجه به افکار عمومی و بازخورد اخبار رسانه ها بسیار با اهمیت است.

به گزارش پایگاه خبرهای بانکی، وی بیان مطلب فوق و تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) اظهارداشت: با تلاشهای فراوان، روابط عمومی این وزارتخانه مسیر خود را پیدا کرده و بر روی ریل درستی حرکت میکند.
واعظی بر ضرورت توجه به افکار عمومی و بازخورد رسانهها تأکید کرد و ادامه داد: در کنار برگزاری مراسم و تشریفات، لازم است به افکار عمومی و اطلاعرسانی به موقع و صحیح و سریع از طریق رسانهها توجه جدی شود.
وی با بیان اینکه جایگاه روابط عمومیها بسیار با اهمیت است خاطرنشان ساخت: همکاران روابطعمومی نقش واقعی روابط عمومی را بایستی بیشتر بشناسند. البته باید در این زمینه آموزشهای لازم نیز صورت گیرد.
واعظی بر ضرورت به کارگیری نیروهای کارآمد و متخصص در روابط عمومیها تأکید کرد و اضافه کرد: درج سریع اخبار و عکسالعمل مناسب نسبت به رویدادهای رسانهای، امری ضروری است و لازم است روابط عمومیها نسبت به انعکاس اخبار در رسانهها و تشکیل واحد رصد رسانه، اهتمام ویژهای داشته باشند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بر ضرورت توجه به روابط عمومیهای استانها تأکید کرد و عنوانداشت: باید ذهن فعال و نگاه درست در روابطعمومی استانها شکل گیرد که این مهم با آموزش صحیح به وقوع میپیوندد.
وی با تشکر از تلاش فعالان روابط عمومیها گفت: لازم است ارزیابی روابط عمومیها هر سهماه یکبار توسط مرکز روابط عمومی وزارت صورت پذیرد و بایستی سال آینده جهش بیشتری در فعالیتهای اطلاع رسانی داشته باشیم.
واعظی تصریح کرد: انتظار آن است که در قبال زحمات افراد و فعالیتهای تخصصی که در شرکتها و سازمانهای وابسته صورت میگیرد انعکاس رسانهای مناسب درافکار عمومی انجام شود چراکه این امر منجر به تشویق بیشتر همکاران میشود.
همچنین در ابتدای این نشست دکتر فرنقیزاد رئیس مرکز روابط عمومی وزارت، گزارشی از عملکرد مرکز روابط عمومی وزارت و شورای هماهنگی روابط عمومیهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ارائه کرد.
گفتنی است: در این جلسه ضمن تشریح و بررسی وظایف روابطعمومی بر افزایش تعامل درون سازمانی و برونسازمانی، استفاده از ظرفیت ICT، مدیریت افکار عمومی و تحلیل گزارشهای آنان، پیشبینی فضای رسانهای، برگزاری دورههای آموزشی برای کارکنان روابطعمومی، استانداردکردن وظایف روابطعمومی و حضور در فضای مجازی و راهاندازی درگاه واحد خدمات و ارتباطات مرمی در روابط عمومی ها تأکید شد.

تاریخ خبر: ۱٣۹٤/۱۲/٠۵

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!