Warning: mysqli_fetch_array() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 37

Warning: mysqli_free_result() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 38
برگزاری دوره آموزشِ تخصصی مدیران روابط عمومی بانک مهر اقتصاد :: پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

با میزبانی استان قم:

برگزاری دوره آموزشِ تخصصی مدیران روابط عمومی بانک مهر اقتصاد

خبرهای بانکی- دوره آموزش تخصصی مدیران روابط عمومی با حضور مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مهر اقتصاد در استان قم برگزار شد.

دوره آموزش تخصصی مدیران روابط عمومی با حضور مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مهر اقتصاد در استان قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبرهای بانکی، منصور شیخ الاسلامی – مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت– در این مراسم با تبیین جایگاه روابط عمومی در ساختار جدید بانک، اظهار داشت: تغییرات جدیدی که بواسطه الزامات قانونی و تطبیق ساختار بانک با شبکه بانکی کشور انجام شد نشان از پختگی و بلوغ سازمانی دارد که خوشبختانه در این تغییر و تحولات نگاه ویژه ای به جایگاه روابط عمومی صورت گرفت به طوری که وظایف و ماموریت های مهم و کلیدی برای این واحد سازمانی در نظر گرفته شد و جایگاه و اختیارات آن بسط و گسترش یافت.

شیخ الاسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت جایگاه همیاران روابط عمومی اشاره کرد و گفت: همیاران روابط عمومی باید با ارتباط موثر، شناخت روحیات مشتری و مدیریت ابزارها به دنبال اثر گذاری و افزایش رضایت مندی آن ها باشند و ارزش های بانک را به صورت رسا و شیوا به مشتری اطلاع رسانی کنند.

وی مدیریت ارتباط موثر را ابزاری مهم در ارتقاء برند بانک دانست و گفت: یکی از مهم ترین برنامه های روابط عمومی یکسان سازی گفتمان روابط عمومی از حوزه مرکزی تا همیاران شعب می باشد به صورتی که ضمن پیشبرد کمپین اطلاع رسانی کشوری، با توجه به شرایط بومی هر استان تصمیم گیری مناسبی صورت گیرد از اینرو برای سال آتی برنامه های مفصل و جامعی برای همیاران روابط عمومی در نظر گرفته ایم.

مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت با تاکید بر نقش روابط عمومی در رشد و ارتقاء بانک، برنامه های این اداره کل را در حوزه های باشگاه مشتریان، ارتباطات و اطلاع رسانی، روابط عمومی الکترونیک، پژوهش و افکار سنجی، ارتباط با رسانه ها، تبلیغات و انتشارات تشریح نمود.

بر اساس این گزارش، دکتر فروز فر از اساتید و صاحبنظران عرصه ارتباطات در این دوره آموزشی مطالبی را در سرفصل های های «استراتژی تبلیغات»، «اصول تبلیغات» و «فرهنگ بازاریابی» به مدت سه روز برای مدیران روابط عمومی سراسر کشور ارائه کرد.

گفتنی است پس از برگزاری آزمون پایان دوره از آقایان ابوالفضل طاهری، داوود علیزاده و مهران اسکندرپور که به ترتیب بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند با اهداء هدایایی تقدیر به عمل آمد.

تاریخ خبر: ۱٣۹٤/۱۲/٠۱

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!