Warning: mysqli_fetch_array() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 37

Warning: mysqli_free_result() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 38
بانک صادرات پیشگام توسعه بانکداری نوین کشور است :: پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

اسماعیل لـله گانی مدیربانک؛

بانک صادرات پیشگام توسعه بانکداری نوین کشور است

خبرهای بانکی- مدیر عامل بانک صادرات با تاکید بر ضرورت فراگیر شدن بانکداری الکترونیکی گفت: این بانک به عنوان بانک پیشگام در عرصه بانکداری نوین نقش بسزای در تحقق اهداف نظام بانکی داشته است.

مدیر عامل بانک صادرات با تاکید بر ضرورت فراگیر شدن بانکداری الکترونیکی گفت: اين بانك به عنوان بانك پيشگام در عرصه بانكداري نوين نقش بسزاي در تحقق اهداف نظام بانكي داشته است.

به گزارش پایگاه خبرهای بانکی، اسماعیل لـله گانی همزمان با جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ودر بازدید از شعب این بانک در شهرکردافزود: استقبال خوبی از سوی کاربران در خصوص استفاده از بانکداری الکترونیکی انجام شده است و این امر به منزله فاکتور مهمی در تعمیم و تسری بانکداری نوین در ابعاد گوناگون است.
وی افزود:برای ایجاد زیر ساخت های بانکداری الکترونیکی سرمایه گذاری نسبتا مناسبی انجام شده است و با توجه به قابلیت شبکه بانکی کشور می توان با فرهنگ سازی در زمینه ایجاد جهش این نوع از بانکداری گام برداشت تا متناسب با تحولات در عرصه بین المللی و متناظر بر الگوهای موفق امکان رقابت با بنگاه های بزرگ مالی و پولی دنیا فراهم شود.
مدیر عامل بانک صادرات ایران ادامه داد: این بانک در عرصه فعالیت های بانکی سهم بسزایی دارد و انجام افزون بر بیست درصد از تراکنش های شبکه بانکی توسط بانک صادرات،وجود شمار قابل ملاحظه حساب های الکترونیکی،وجود زیرساخت های مورد نیاز و نیروی انسانی کارآمد این فرصت را فراهم کرده است تا بانک صادرات به عنوان پیشگام توسعه بانکداری نوین جلوه کند.
لـله گانی در بخش دیگری از سخنانش همچنین اظهار داشت: بتدریج و با رفع مشکلات در زمینه مناسبات مالی با کشورهای مختلف، توسعه زیر ساخت های بانکداری الکترونیکی از ضرورت بیشتری برخوردار می شود و هم اینک بانک صادرات گام های بلندی برای تمهید سازوکارها در این مورد برداشته است.
وی همچنین ضرورت استمرار و تعمیق مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع با فراهم ساختن بسترهای لازم برای ارایه بهترین خدمات و توجه به روابط انسانی و شان مشتریان و کاربران را خاطر نشان کرد.

تاریخ خبر: ۱٣۹٤/۱۱/۲٠

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!