پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

دستیار مشتری؛ خدمتی متمایز در شعب قوامین چهارمحال و بختیاری

خبرهای بانکی- بانک قوامین با هدف تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، در مدیریت شعب خود در چهارمحال و بختیاری واحد «دستیار مشتری» را در دو شعبه پر تردد استان (شعبه مرکزی و لردگان) راه اندازی کرد.

بانک قوامین با هدف تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، در مدیریت شعب خود در چهارمحال و بختیاری واحد «دستیار مشتری» را در دو شعبه پر تردد استان (شعبه مرکزی و لردگان) راه اندازی کرد.

به گزارش خبرهای بانکی، در این طرح مشتریان می توانند با مراجعه به واحد «دستیار مشتری» در شعبه مرکزی و لردگان استان تمامی سوالاتو ابهامات خود در خصوص خدمات بانکی را با مسئول این واحد درمیان گذاشته و راهنمایی و مشاوره های لازم را دریافت کنند.

همچنین مسئول این واحد علاوه بر راهنمایی مشتریان اقداماتی همچون بازاریابی خدمات، بررسی فعالیت ومیزان تراکنش دستگاه های کارتخوان و... را نیز به صورت علمی وتحت نظارت کارشناسان توسعه بازار انجام می دهد.

لازم به ذکر است، تاکنون اجرای این طرح با توجه به بررسی و پایش صورت گرفته بسیار موفق ارزیابی شده است.

تاریخ خبر: ۱٣۹٤/۱۱/۱۲

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!