پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

مدیرعامل بانک قوامین درجمع معاونین اعتباری:

کسب رتبه ۲۱ در میان ۵۰۰برند برتر کشور موفقیت بزرگی است که باید تداوم یابد

خبرهای بانکی- دکتر نتاج در جمع معاونین اعتباری سراسر کشور که در موسسه فرهنگی و ورزشی پاس قوامین برگزار شد؛ کسب رتبه ۲۱ در میان ۵۰۰ برند برتر کشور را موفقیتی بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: قطعا این موفقیت و قرار گرفتن در رتبه ۲۱در میان ۵۰۰ شرکت برتر و هم چنین کسب رتبه ۸ در میان گروه بانک ها و موسسات مالی و اعتباری افتخاری بزرگ و ارزشمند است که علاوه بر عنایت و الطاف خداوندی مرهون اعتماد مشتریان عزیز ،سهامداران گرانقدر و همکاری و همدلی همکاران پرتلاش بانک می باشد که امیدوارم در سایه تلاش و همت همکاران این موفقیت ها هم چنان تداوم یابد.

دکتر نتاج در جمع معاونین اعتباری سراسر کشور که در موسسه فرهنگی و ورزشی پاس قوامین برگزار شد؛ کسب رتبه ۲۱ در میان ۵۰۰ برند برتر کشور را موفقیتی بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: قطعا این موفقیت و قرار گرفتن در رتبه ۲۱در میان ۵۰۰ شرکت برتر و هم چنین کسب رتبه ۸ در میان گروه بانک ها و موسسات مالی و اعتباری افتخاری بزرگ و ارزشمند است که علاوه بر عنایت و الطاف خداوندی مرهون اعتماد مشتریان عزیز ،سهامداران گرانقدر و همکاری و همدلی همکاران پرتلاش بانک می باشد که امیدوارم در سایه تلاش و همت همکاران این موفقیت ها هم چنان تداوم یابد.

به گزارش پایگاه خبرهای بانکی، دکتر نتاج با تاکید بر بهره گیری از همه ظرفیت های بانک به منظور تحقق اهداف و برنامه های تدوین شده تصریح کرد: برای تحقق اهداف و برنامه های بانک به خصوص در ارائه تسهیلات و خدمات متنوع باید از همه ظرفیت های موجود استفاده شود .قطعا هر کار و فرآیندی دارای مالکیتی می باشد، اما این بدان معنا نیست که از توانمندی سایر همکاران استفاده نشود به خصوص در حال حاضر قبل از هر چیز ما نیازمند همبستگی سازمانی و استفاده از فرصت هایی هستیم که در پیش رو داریم.
مدیرعامل بانک قوامین یکی از ابزار مهم در جهت بالندگی و رشد فزاینده بانک را توجه ویژه به مخاطبان و مشتریان دانست و یادآورشد: مشتری مداری نباید یک بار مصرف دیده شود وصرفا در شعار و روی کاغذ خلاصه گردد، مشتری محوری یک فرآیند و یک اصل مهم است که باید در عمل اجرایی شود و تحقق آن در ارائه خدمات متنوع، سریع و بی منت نهفته است.
وی در ادامه با اشاره به بحث مدیریت هزینه ها گفت: یکی از ابزار های سودآوری بانک در حال حاضر مدیریت هزینه ها ست و همه ما باید در هزینه ها صرفه و صلاح بانک را در نظر بگیریم؛ حتی هزینه های خرد نیز نباید از نظر دور بماند و باید برای آنها هم برنامه ریزی صورت گیرد و به خوبی مدیریت شوند.
دکتر نتاج در پایان باتاکید بر ارائه سبد جدید خدماتی تصریح کرد: انشاالله با برنامه ریزی هایی که انجام گرفته بزودی شاهد ارائه خدمات جدیدی در بانک خواهیم بود.
برپایه همین گزارش؛ برنامه آموزشی معاونین اعتباری مدیریت شعب استان های بانک به مدت پنج روز در موسسه فرهنگی و ورزشی پاس قوامین برگزار شد.

تاریخ خبر: ۱٣۹٤/۱۱/٠٧

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!