پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

برای نخستین بار در تاریخ بانکداری کشور

مدیریت هزینه و درآمدها با سامانه هدف بانک آینده

خبرهای بانکی-بانک آینده برای نخستین بار در تاریخ بانکداری کشور، سامانه هدف را به مجموعه خدمات بانکی خود افزود.

بانک آینده برای نخستین بار در تاریخ بانکداری کشور، سامانه هدف را به مجموعه خدمات بانکی خود افزود.

به گزارش پایگاه خبرهای بانکی(نیوزبانک)،این سامانه که با هدف بهبود سبک زندگی و مدیریت هزینه و درآمدهای شخصی مشتریان بانک آینده راه اندازی شده است، مانند یک حسابدار شخصی دیجیتال عمل کرده و با دریافت خودکار داده های تراکنش مالی مشتریان و دسته بندی صورت حساب ها، گزارش کاملی از وضعیت مالی مشتریان، به آنها ارائه میکند.

کافی است؛ مشتریان بانک آینده بودجه خود را در این سامانه ثبت کنند تا علاوه بر دریافت گزارش و هشدارهای مالی از سوی بانک، با ثبت دستی سایر تراکنشها (با دریافت فایل Excel حسابهای خود در سایر بانک ها)، نمودارهای تحلیلی مربوط به حساب خود که به بررسی روند مالی حساب آنها پرداخته است را نیز دریافت کنند.

در حاشیه این خدمات، پیشنهادهایی برای تخصیص بودجه به سرفصل هزینه های مشتری، ارائه شده که کمک بزرگی در مدیریت هزینه و درآمدهای شخصی مشتریان بانک به حساب میآید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با شعب بانک آینده و یا با مرکز ارتباط آینده با شماره تلفن27663200-021 تماس حاصل فرمایید.

تاریخ خبر: ۱٣۹٤/۱٠/٠٧

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!