پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

در نخستین جشنواره ملی رضایتمندی مشتری:

بانک مهر اقتصاد نشان عالی مشتری مداری گرفت

خبرهای بانکی- در نخستین جشنواره ملی رضایتمندی مشتری که با حضور بانک ها و شرکت های بیمه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، بانک مهر اقتصاد نشان عالی رضایتمندی مشتریان را دریافت کرد.

در نخستین جشنواره ملی رضایتمندی مشتری که با حضور بانک ها و شرکت های بیمه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، بانک مهر اقتصاد نشان عالی رضایتمندی مشتریان را دریافت کرد.

به گزارش خبرهای بانکی، در این جشنواره که توسط انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و فراکسیون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد، نشان عالی رضایتمندی مشتریان با عنوان مدیریت شایسته در بانک و بیمه به سید ضیاء ایمانی مدیر عامل بانک مهر اقتصاد اعطا شد.

در این مراسم که با حمایت دستگاه های اجرایی و تشکل های مرتبط با این حوزه به منظور تبیین رعایت حقوق مصرف کنندگان در حوزه بانک و بیمه برگزار گردید پس از انجام فرآیند ارزیابی منطبق بر اصول تخصصی و علمی با همکاری اساتید دانشگاه ها از بانک ها و بیمه های حامی حقوق مصرف کننده تجلیل به عمل آمد.

بر اساس این گزارش، در جشنواره ملی رضایتمندی مشتری تنی چند از مسئولان و دست اندرکاران بازاریابی و مقامات کشوریهمچون معاون کل نهاد ریاست جمهوری، معاون وزیر اقتصاد، رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و اساتید داخلی و خارجی به ایراد سخنرانی پرداختند.

تاریخ خبر: ۱٣۹٤/٠۹/٣٠

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!