پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

کمپین تبلیغاتی «مثل آب خوردن»بانک کشاورزی برترشد

خبرهای بانکی- طرح تبلیغاتی کمپین «مثل آب خوردن» بانک کشاورزی به عنوان طرح آگهی برتر انتخاب و معرفی شد.

طرح تبلیغاتی کمپین «مثل آب خوردن» بانك كشاورزي به عنوان طرح آگهي برتر انتخاب و معرفي شد.

به گزارش خبرهای بانکی، اين طرح با هدف معرفي خدمات بانكداري الكترونيك بانک کشاورزی طراحی و اجرا شد كه از سوی هیأت داوران به عنوان آگهی برتر فصل تابستان 94 در روزنامه های سراسری انتخاب و معرفي شد.

براساس اين گزارش، مركزتوسعه و ارتباطات روزنامه همشهري پس از پايش روزنامه هاي سراسر كشور ، آگهي هاي تجاري برتر هر فصل را بر اساس رأي هيئت داوران انتخاب و معرفي مي كند كه طرح تبليغاتي«مثل آب خوردن» بانك كشاورزي به عنوان يكي از سه طرح برتر فصل تابستان انتخاب شد.

اين گزارش مي افزايد، در فصل پيش نيز طرح «طلوعي دوباره» بانك كشاورزي كه با هدف اطلاع رسانی خرید تضمینی گندم پس از 10 سال با عاملیت اين بانک طراحی و اجرا شده بود، از سوی هیأت داوران به عنوان آگهی برتر فصل بهار 94 در روزنامه های سراسری انتخاب و معرفي شد.

منبع:
تاریخ خبر: ۱٣۹٤/٠۹/۲۹

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!