پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

خدمات همراه بانک صادرات توسعه می یابد

خبرهای بانکی-بانک صادرات ایران در جهت افزایش سطح دسترسی هموطنان به خدمات نوین بانکی، توسعه این خدمات بر پایه تلفن همراه را در دستور کار قرار داده است.

بانک صادرات ایران در جهت افزایش سطح دسترسی هموطنان به خدمات نوین بانکی، توسعه این خدمات بر پایه تلفن همراه را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبرهای بانکی(نیوزبانک)،این بانک در جهت کاهش هزینه ها، سفرهای درون شهری، آلودگی هوا و افزایش ارزش افزوده برای مشتریان و هموطنان توسعه خدمات بانکی بر پایه اینترنت و تلفن همراه را در دستور کار قرار داده و در آینده نزدیک امکانات و ابزارهای جدیدی را بر روی سامانه همراه بانک عملیاتی خواهد نمودکه به محض عملیاتی شدن به اطلاع عموم رسانده خواهد شد. خدمات متنوع و کاربری آسان سامانه یاد شده اقبال عمومی را به همراه داشته به گونه ای که مشتریان و کاربران همراه بانک در مهر ماه ٩٤ بیش از ٤ میلیون و ٦٠٣ هزار تراکنش مالی رابا موفقیت انجام دادند. همچنین این بانک به منظ زور افزایش رضایت مشتریان، همگام با پیشرفت های نوین نسبت به انتشار نسخه های ٤.٧ اندرویدی و ٥.٥ مخصوص سیستم عامل IOS نرم افزار همراه بانک اقدام نمود که علاوه بر خدماتی از قبیل اطلاع از مانده حساب، انتقال وجه حسابهای سپهری، پرداخت اقساط، پرداخت قبوض، خرید شارژ کارت و .... خدمات جدیدی شامل: دریافت مانده و گردش کارت بانکهای عضو شتاب، انتقال کارت به کارت داخلی، پرداخت اقساط تسهیلات خود و سایرین در بانک صادرات و... را به مشتریان ارایه می دهد. متقاضیان می توانند ضمن مراجعه به سایت این بانک به نشانی:www.bsi.ir به برنامه یاد شده دسترسی و اقدام به نصب آن برروی گوشی تلفن همراه خود نمایند.

گفتنی است خدمات نوین این بانک با استقبال گسترده هموطنان همراه بوده به گونه ای که مشتریان در خلال مهرماه سال جاری ٥میلیون و ١١٣ هزار تراکنش از طریق همبانک و بیش از ١٢ میلیون تراکنش اینترنتی را از طریق سامانه بانکداری اینترنتی انجام داده¬اند که نشانگر روند جهشی رویکرد مشتریان در استفاده از خدمات این سامانه ها می باشد.

تاریخ خبر: ۱٣۹٤/٠۹/٠٨

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!